הושק מיזם לניתוח תוכן גולשים

חברת האינטראקטיב twisted השיקה את twisted fly."המיזם מאפשר פריצות דרך שיווקיות ותקשורתיות המבוססות על נתונים מהבטן של הצרכן"

חני יודל | 15/9/2008 17:20 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר

חברת האינטראקטיב twisted, בבעלות אלון מוליאן וקרן פרידמן, בשיתוף יעל ברזם, מומחית באסטרטגיה שיווקית ותקשורתית, השיקו את twisted fly, מיזם לניתוח תוכן גולשים והפקת תובנות אסטרטגיות.

הניתוח הוא בר יישום בכל פעילות המותג, באופליין ובאונליין. "המיזם מאפשר פריצות דרך שיווקיות ותקשורתיות המבוססות על נתונים

מהבטן של הצרכן, שאין דרך מחקרית אחרת להשיגן כיום", נמסר מהחברה.

על פי סקר TIM, בארץ יש כ-2.16 מיליון איש מעל גיל 13 הגולשים בפורומים, 1.8 מיליון חברים ברשתות חברתיות וכמיליון גולשים בבלוגים. "twisted fly היא כמו זבוב על הקיר, שמקשיב לשיחות האלה, מנתח אותן ומפיק מהן תובנות אסטרטגיות", טוענת ברזם.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים