"יואל גבע, לך תצטיין"
זו הסיסמה שתעמוד בראשו של מסע פרסום חדש ונגטיבי של חברת קידום נגד המתחרה העיקרי שלה
הקמפיין, בעלות 2 מיליון שקל באמצעות פרסום גלר נסיס, נושא את הסלוגן "יואל גבע – לך תצטיין", וצפוי להימשך כשלושה שבועות. לרוב קמפיינים נגטיביים עושים שירות דווקא למתחרה נגדו הם יוצאים – מספיק להזכיר את פלאפון וסלקום, שב-2006 יצאו למלחמת תדמית, כשכל אחת חמושה בסטנד-אפיסט משלה (רמי ורד לפאלפון וישראל קטורזה לסלקום). באותה תקופה אף אחד לא זכר מי מייצג את מי ובאיזה עניין.
קרן זופניק, סמנכ"ל השיווק של "קידום לך תצטיין", טוענת כי הקמפיין נועד לפנות לתלמידים המתלבטים בין שתי
החברות המובילות את השוק, ולהדגיש את הבידול מהמתחרה. יאיר גלר, מפרסום גלר נסיס, מוסיף: "תקופת האטה הינה תקופה של הזדמנות להגדלת נתח השוק של השחקנים המרכזיים במשק, בכל תחום, כמו גם זמן טוב לצרכנים לשקול את הרגלי הצריכה שלהם. צרכני שוק הפסיכומטרי הם צרכנים מדור ה-Y אשר אוהבים לקבל מסר קצר וברור, ולכן בחרנו בתקשורת ישירה ובולטת".
זו לא הפעם הראשונה שבחברה בוחרים לצאת בקמפיין פרובוקטיבי: רשות השידור סירבה בעבר להעלות תשדירי רדיו של החברה, בטענה כי הסיסמה מעוררת קונוטציה שלילית, בגלל פתגם הסלנג שהיא מזכירה. קידום פנתה אז לבג"צ, שהכריע לטובת חופש הביטוי וציין כי אין סיבה לפסילת תשדיר הפרסומת.