רשתות השיווק מובילות את דירוג פרסום אוקטובר
חגים, חוסר בימי עבודה, כל אלה מביאים לירידה של 25% בהוצאה לפרסום. רשתות השיווק בראש המדד, הסלולר חוזר למקום ה-2
קטגוריית רשתות השיווק מובילה את דירוג הענף לחודש אוקטובר, עם הוצאה של 4.4 מיליון דולר במחירים ריאליים. הנתון משקף ירידה של כ-65% ביחס להוצאה לפרסום בספטמבר, שהיווה חודש שיא של הוצאות בקטגוריה – באופן מסורתי לפני החגים - על אף סימני המשבר. המפרסמים הבולטים בקטגוריה הם סופר-פארם, רשת קו-אופ הריבוע הכחול והמשביר החדש לצרכן.
לאחר שבספטמבר דורג במקום השביעי, חוזר ענף הסלולר למקומו השני בטבלה, עם הוצאה ריאלית לפרסום של 4 מיליון דולר. סלקום, המותג המוביל באוקטובר, הוא גם המפרסם המוביל בקטגוריה, עם הוצאה ריאלית של כ- 1.8 מיליון דולר. במקום השני בקטגוריה מדורגת פלאפון עם 992 אלף דולר, ופרטנר שלישית עם הוצאה ריאלית לפרסום
של 814 אלף דולר.
קטגוריית הביגוד יורדת שלב ומתמקמת שלישית, עם 3.6 מיליון דולר, כשהמפרסמים הבולטים הם אופנת פוקס עם בר רפאלי ונועם טור באמצעות זרמון גולדמן, אופנת מנגו באמצעות מקאן אריקסון, ואופנת רנואר הבולטת מאד בפרסום באינטרנט, באמצעות מקאן דיגיטל.
כיאה לחודש חגים בולטת קטגוריית הסרטים בפרסום, המדורגת חמישית בטבלה עם הוצאה ריאלית של כ-2 מיליון דולר. בולטים בקטגויה "לקרוא ולשרוף" באמצעות פרסום LEAD ואידיאולוג'יק, "ויקי קריסטינה ברצלונה" באמצעות פרסום גולן ו"היי סקול מיוזיקל" באמצעות גולן.
את טבלת המפרסמים באוקטובר מובילה פרוקטר&גמבל, שעולה שלב מספטמבר, עם הוצאה ריאלית לפרסום של 2.9 מיליון דולר. צמודה אליה ושנייה קבוצת שטראוס, שבספטמבר נדחקה למקום התשיעי, עם הוצאה של 2.8 מיליון דולר.
יוניליוור סוגרת את השלישייה המובילה בטבלת המפרסמים עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.8 מיליון דולר.