המחאה של אדלר חומסקי
משרד הפרסום הגיש מעטפה ריקה למכרז חברת החשמל. יהושע TBWA הגיש מועמדות לצד מקאן אריקסון

מנגד, משרד אדלר חומסקי, בעבר משרד הפרסום של חברת החשמל, הגיש מעטפה ריקה לתיבת המכרזים. אקט מחאה זה נובע מתנאי המכרז, המאפשרים עמלה מקסימלית של 8.5% בלבד למשרד הפרסום. "התלבטנו רבות אם לגשת למכרז", מסר לעסקים אייל חומסקי, מבעלי המשרד.
"סעיף העמלה הוא מאד בעייתי, אין שום הגיון לעמלה כל כך נמוכה, שעה שהיקפי הפרסום של חברת החשמל ירדו משמעותית בשנתיים האחרונות". חומסקי מוסיף, כי בעוד שמחירי הפרסום בטלוויזיה נמצאים בעלייה, לצד הכוונה של הזכיינים להפחית את העמלות למשרדים, הרי שמי שיקבל לידיו את תקציב חברת החשמל יאלץ להעלות מחירים ללקוח אחר, כדי לעמוד במחירים הנמוכים אותם דורשת חברת החשמל. "מדובר במצב בו לקוח אחד יסבסד לקוח שני", הוא טוען, "וזה לא מצב שאני מוכן לו".
המכרז החדש של חברת החשמל איפשר רק למשרדי הפרסום הגדולים לקחת בו חלק, בשל תנאי הסף הנוקשים, אך אלה הביעו חוסר נכונות לגשת, והשמיעו טענות להיותו "מבזה"
טענות דומות נשמעו גם במכרז הקודם, אך הפעם התנאים הוחמרו, ונראה כי חברת החשמל עשתה הכל כדי להיפטר מזרמון גולדמן, משרד הפרסום הנוכחי של החברה, שכן תנאי הסף הוציאו אותו מהמשוואה. צריך לזכור, שבמכרז הקודם זכה מקאן אריקסון, אלא שתביעה של זרמון, בטענה שהוא זה שהיה צריך לזכות, גרמה לחברה להפוך את התוצאה לטובתו.
מאז שררה בין הצדדים מערכת יחסים עכורה, כשבחברה טענו לשירות "נחות, לא מקצועי ואלים" מצד משרד הפרסום. זרמון ניסה למנוע את המכרז החדש, ואף עתר לבית המשפט בבקשה לצו מניעה, אלא שביום שני האחרון דחה בית המשפט את תביעתו על הסף.