איש השיווק לשנת 2008: מנכ"ל קשת
איגוד השיווק הישראלי התרשם ממהפכת הריאליטי שהוביל אבי ניר, וציין את "האח הגדול" שלוותה ב"מהלך שיווקי מזהיר"
על נימוקי הוועדה לבחירה בניר, נמנים הישגי קשת תחת ניהולו מ-2002, כמו גם חדירה לשוק הבינלאומי, עם מכירת פורמטים מקוריים לחו"ל. הוועדה ציינה את שנת 2008 כ"שנת הריאליטי" ואת ניר כמי שהוביל את מהפכת הז'אנר, ששיאה בתוכנית "האח הגדול" של קשת שלוותה ב"מהלך שיווקי מזהיר", לדברי הוועדה.

אבי ניר, מנכ''ל קשת יחסי ציבור
"האח הגדול פרצה תוך זמן קצר את גבולות הז'אנר, והיוותה מעין מיקרו-קוסמוס של החברה הישראלית על כל גווניה ומורכבויותיה", נטען. "השיח החברתי שיצרה עדיין מכה גלים, ואינו יורד מסדר היום החברתי בישראל. התוכנית שברה שיאי רייטינג, והייתה הראשונה ששודרה 24 שעות ביממה בכבלים, באתר קשת ובסלולר".
11 מועמדים התמודדו השנה על תואר "איש השיווק של 2008", שנבחרו בשנה החולפת לאיש השיווק של חודש מסוים. ניר, שזכה במהלך השנה בתואר "איש השיווק של נובמבר", גבר על נבחרי שיווק אחרים, ביניהם אבי שומר, מנכ"ל צומת ספרים, ניר למפרט, מנכ"ל דפי זהב, מודי פרידמן, מנכ"ל ערוץ 10, גדעון עמיחי, מנכ"ל משותף בשלמור אבנון עמיחי והראל חייקין, משנה למנכ"ל טרה.