עוד דקה נלך
הצפייה ב"הישרדות" באתר של ערוץ 10 מבטלת את כל היתרונות שיש לצפייה ברשת על פני הטלוויזיה
מה שזה לא יהיה - ההסכם הבלתי חתום שלנו עם אלוהי הרשת קובע כי זה אמור להופיע בתחילת הסרטון לכמה שניות, ואז להיעלם מתוך חיינו לנצח או עד הפעם הבאה שאנחנו משתכרים, נרדמים על הספה, מפספסים "אמריקן איידול" ונאלצים לחפש וידיאו של דני גוקי באינטרנט.
אבל בערוץ 10 כמו בערוץ 10, המילה "הסכם", עבור נותני הטון בערוץ, כמוה כאחרון האניצים
המבצבצים מחולצת "פרוט אוף דה לום" של דני רופ. בשם האל, כמה גרגרנים אפשר להיות? לאחרונה, למשל, הצפייה המאושרת והבלתי מופרעת בעלילות הדחלילים האהובים עליי, בני ובנות "הישרדות: איי הפנינה", נקטעת כל 10-8 דקות בגלל פרסומות. בשבוע שעבר היה זה הפרומו המחרפן לסדרת הסלולר החדשה של דנה אינטרנשיונל שהופיע, מעשה שטן, כעשר פעמים במהלך התוכנית, והשבוע כבר ספרנו פרסומות לנטוויז'ן, לרדבול, לחדשות 10 בסלולר ולקיבינימט.
מובן שמרגע שאחת הפרסומות מתחילה אפשר לשכוח מלעשות לה איזה פאסט פורוורד, ו-פוף! בשנייה אחת נמוג כל קסם הצפייה במחשב ואתה מבין שאתה יושב מול קופסה שמרצדת, דופקת את העיניים ומנסה למכור לך משקאות אנרגיה. כמו הקופסה השנייה שבסלון, פחות או יותר, רק עם פורנו. אוף איתם.