קשת נגד הישרדות: הקרב עובר לגוגל
בערוץ 10 טוענים כי הזכיינית של ערוץ 2 רכשה קישורים ממומנים בגוגל תחת המילה "הישרדות" במטרה להפנות את הגולשים לאתר "מאקו"
בערוץ 10 בטוחים כי המטרה העיקרית של המתחרים מקשת היא לפגוע בתוכנית ולא לקדם את האתר שלהם. "אין ספק שהם רוצים ליצור באזז שלילי ולפגוע ברייטינג שלה למרות שהם לא
משדרים מולה" אמר גורם בערוץ 10. "לשמחתי, אני לא יודע עד כמה זה עובד להם".
עוד נמסר מהערוץ כי "קניית מילים היא שיטת פרסום ידועה ומקובלת אבל בדרך כלל היא פועלת על מנת לקדם תוכניות ולא לפגוע בהן".
ב"מאקו" (Mako), אתר האינטרנט של קשת, שוללים את ההאשמות וטוענים כי מדובר בחלק מקמפיין שהאתר מבצע בימים אלה בגוגל ובמקומות נוספים. מקורבים לאתר הוסיפו כי המודעה המדוברת מפנה לפרויקט מיוחד שעשה ערוץ הבידור של אתר קשת בנושא הישרדות. פרויקט, שלדבריהם, זכה לצפיות רבות מאוד.