איש השיווק של מארס: מנהל רשות המים, אורי שני
בעקבות הפעילות השיווקית למודעות הציבור לחיסכון במים, חלה ירידה של למעלה מ-12% בצריכה לנפש

מנהל רשות המים, אורי שני Kfir Sivan / Israel Sun photo
בעקבות המהלך, חלה ירידה של למעלה מ-12% בצריכת המים לנפש תוך 6 חודשים מיום השקת הקמפיין. המהלך השיווקי נעשה בעזרת צוות הסברה שהוקם, הכולל את יועץ התקשורת מוטי שרף.
פרופ' אורי שני, המתמחה בנושאי קרקע ומים, משמש כמנכ"ל רשות המים מדצמבר 2006. לפני כן שימש פרופסור באוניברסיטה העברית, בפקולטה למדעי החקלאות, המזון ואיכות הסביבה.