איש השיווק של מארס: מנהל רשות המים, אורי שני

בעקבות הפעילות השיווקית למודעות הציבור לחיסכון במים, חלה ירידה של למעלה מ-12% בצריכה לנפש

חני יודל | 30/3/2009 13:18 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בפרופ' אורי שני, מנהל רשות המים, כאיש השיווק לחודש מרס 2009.
מנהל רשות המים, אורי שני
מנהל רשות המים, אורי שני Kfir Sivan / Israel Sun photo
בין הנימוקים לבחירה: פעילות שיווקית למודעות הציבור לחיסכון במים, ומיתוג מחדש של "משבר המים", אשר העלה את הנושא לסדר היום הציבורי והתקשורתי.

בעקבות המהלך, חלה ירידה של למעלה מ-12% בצריכת המים לנפש תוך 6 חודשים מיום השקת הקמפיין. המהלך השיווקי נעשה בעזרת צוות הסברה שהוקם, הכולל את יועץ התקשורת מוטי שרף.

פרופ' אורי שני, המתמחה בנושאי קרקע ומים, משמש כמנכ"ל רשות המים מדצמבר 2006. לפני כן שימש פרופסור באוניברסיטה העברית, בפקולטה למדעי החקלאות, המזון ואיכות הסביבה.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים