yes stars ישראלי השיקה לוח שידורים לקיץ
השקת לוח השידורים תלווה בקמפיין בהשקעה של כ-3.5 מיליון ש"ח, שיעלה בערוצים 2, 10 ו-24 ובבתי הקולנוע

רן דנקר ב"דני הוליווד" יח"צ
את השקת לוח השידורים ילווה קמפיין בהשקעה
של כ-3.5 מיליון ש"ח, שיעלה בערוצים 2, 10 ו-24 ובבתי הקולנוע ויקדם את הסדרה החדשה "תיכון השיר שלנו".
"אנחנו שמחים להציג לוח חדש ורענן שכולו יצירה ישראלית מקורית מגוונת". סיפר סמנכ"ל התוכן של yes, יונה ויזנטל, "בבניית לוח השידורים הושקעה מחשבה רבה על מנת להעניק לכל אחד מבני הבית תכנים המותאמים לו, אך גם לשלב צפייה משפחתית מהנה יחד בשעות הערב כשכל בני הבית צופים בטלוויזיה".