מי מאחורי הקמפיין "להעביר את דביר"?

התשובה: בנק מזרחי-טפחות. השחקן דביר בנדק הוא הפרזנטור שמדגים בקמפיין החדש כמה קל לעבור בנק

חני יודל | 19/10/2009 11:44 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
הקץ לטיזרים: מי שנתקל בסוף השבוע האחרון בשילוט הקורא "עזרו לנו להעביר את דביר", ותהה במה מדובר - התשובה היא קמפיין חדש של בנק מזרחי-טפחות - כך נודע למעריב. דביר המסתורי הוא השחקן דביר בנדק, המשמש כפרזנטור של הבנק.

בימים שבהם בנק לאומי מחליט לשלוח הביתה את הפרזנטור גדי סוקניק עם הצב המדבר, ובנק דיסקונט מקדם בקמפיין עיתונות ורדיו הטבות לסטודנטים לקראת פתיחת שנת הלימודים, מזרחי-טפחות מתמקד באסטרטגיה שיווקית של גיוס לקוחות חדשים.

עיקר הקמפיין הוא פעילות קידום מכירות, הכוללת שילוט בצמתים ("כולם עוברים חביבי, ישראל מתגייסת להעביר את דביר"), טיזרים ברדיו ולמעלה מ-1,500 גלויות , שנשלחו לאנשי מערכות העיתונים והטלוויזיה, ונשאו את שמם האישי, ובקשה להעביר את דביר.

את הרעיון לפעילות הגה צוות משרד הפרסום של הבנק,
ראובני פרידן, בשיתוף משרד יחסי הציבור יפה אפרתי. המשרד נשכר ללוות את הפרויקט, שאותו הוציאה לפועל חברת לעומק התודעה, המתמחה בשיווק לצעירים. בפעילות הושקעו מיליוני שקלים, ומקורבים לבנק מתארים את הקמפיין כ"אחד היקרים והגדולים בתולדות הבנק".

בתום פעילות קידום המכירות יעלה לאוויר קמפיין טלוויזיה, כשבתסריט מחליט בנדק לעבור לבנק מזרחי-טפחות, תוך שהוא מסביר לציבור כמה קל ופשוט לעבור בנק.

מבנק מזרחי-טפחות לא נתקבלה תגובה לידיעה.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים