פרסום ספטמבר: רשתות השיווק בראש

במהלך ספטמבר רשתות השיווק הובילו בהשקעה בפרסום, ואחריהן ספקי האינטרנט. קבוצת שטראוס עדיין אוחזת בראשות טבלת המפרסמים

חני יודל | 19/10/2009 15:19 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
רשתות השיווק השקיעו כ-43.2 מיליון שקל (במחירים ריאלים) בפרסום בחודש ספטמבר, ומובילות את דירוג ענפי הפרסום לחודש זה - כך עולה מנתונים חדשים של יפעת בקרת פרסום.

ספטמבר, חודש החגים, מתאפיין באופן מסורתי בהוצאה גבוהה לפרסום, וההשקעה במהלכו השנה דומה לתקופה המקבילה ב-2008, אז השקיעו הרשתות כ-46.4 מיליון שקל בפרסום. בחודש אוגוסט השנה, לעומת זאת, ההשקעה בקטגוריה עמדה על 28.9 מיליון שקל בלבד. 

ההשקעה של הרשתות בספטמבר הייתה גבוהה למעלה מפי שניים מההשקעה של קטגוריית ספקי האינטרנט, המדורגות במקום השני עם כ-19 מיליון שקל.

רשת הרבוע הכחול היא המפרסמת המובילה בקטגוריית רשתות השיווק, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-9.6 מיליון שקל, ואחריה שופרסל עם הוצאה של 8.9 מיליון שקל. בקטגוריית האינטרנט וכן בדירוג המותגים
מובילה פרטנר, עם הוצאה של 9.4 מיליון שקל, ואחריה בזק - עם 8.7 מיליון שקל.

גם קטגוריית הביגוד התבלטה השנה, ובספטמבר האחרון היא ממוקמת במקום השלישי בדירוג הענפים, עם הוצאה לפרסום של כ-15.3 מיליון שקל, לעומת 21.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2008. המפרסמת הבולטת בקטגוריה היא קסטרו (בחגי תשרי של 2008 היתה זו אופנת פוקס).

את טבלת המפרסמים ממשיכה להוביל קבוצת שטראוס, עם הוצאה של כ-13.6 מיליון שקל, כאשר אל המשרדים המטפלים בקבוצה, שלמור אבנון עמיחי, באומן בר ריבנאי וראובני פרידן, הצטרף המשרד המתמחה בשיווק לצעירים, "לעומק התודעה", עם קמפיין אינטרנט למסטיק מאסט. המתחרה תנובה דורגה במקום השמיני בלבד, עם 7.2 מיליון שקל שהושקעו בפרסום. קבוצת אסם הגיעה אל המקום התשיעי, עם השקעה של 6.7 מיליון שקל.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים