התוכן השיווקי חוגג: 134 דקות מסך בנובמבר

בתוכנית "משפחה חורגת" משודרות פינות התוכן השיווקי הבולטות ביותר - של בנק הפועלים ושופרסל דיל. גם לביטוח ישיר יש פינה משתלמת בריאלטי "הישרדות"

חני יודל | 15/12/2009 10:25 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
בחודש נובמבר הופיע תוכן שיווקי על מסכי הטלוויזיה המסחרית בשווי כספי של ‭3.5‬ מיליון שקל (במחירים ריאליים) -‬ כך עולה מבדיקת יפעת בקרת פרסום עבור מעריב. בחודש זה שודרו 88 פינות מסחריות באורך מצטבר של כ44 דקות, וכ-775 הענקות פרס בזמן אוויר מצטבר של כשעה וחצי.

שתי הפינות המסחריות הבולטות מבחינת נפח ומיקומים יוקרתיים היו של בנק הפועלים ושל שופרסל דיל, שתיהן באחריות BBDO קונטנט של גיתם, העוסקת בתוכן שיווקי. שתי הפינות משודרות בתוכנית "משפחה חורגת" של זכיינית ערוץ 2 רשת. הענקת הפרס הבולטת
ביותר שייכת לביטוח ישיר, המופיעה באופן קבוע בתוכנית "הישרדות" של ערוץ ‭.10‬

נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, מסר: "העובדה שישנן מגבלות רגולטוריות על שידור הפינות המסחריות ועל הענקות הפרס יוצרת ביקוש ער למדיה זו, שהינה 'מדיה פרימיום‭,'‬ הממוקמת הכי קרוב שניתן לתוכן המשודר ולעתים אף במהלכו‭."‬
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

עוד באותו עניין

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים