התוכן השיווקי חוגג: 134 דקות מסך בנובמבר
בתוכנית "משפחה חורגת" משודרות פינות התוכן השיווקי הבולטות ביותר - של בנק הפועלים ושופרסל דיל. גם לביטוח ישיר יש פינה משתלמת בריאלטי "הישרדות"
שתי הפינות המסחריות הבולטות מבחינת נפח ומיקומים יוקרתיים היו של בנק הפועלים ושל שופרסל דיל, שתיהן באחריות BBDO קונטנט של גיתם, העוסקת בתוכן שיווקי. שתי הפינות משודרות בתוכנית "משפחה חורגת" של זכיינית ערוץ 2 רשת. הענקת הפרס הבולטת
ביותר שייכת לביטוח ישיר, המופיעה באופן קבוע בתוכנית "הישרדות" של ערוץ .10
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, מסר: "העובדה שישנן מגבלות רגולטוריות על שידור הפינות המסחריות ועל הענקות הפרס יוצרת ביקוש ער למדיה זו, שהינה 'מדיה פרימיום,' הממוקמת הכי קרוב שניתן לתוכן המשודר ולעתים אף במהלכו."