עלייה בחשיפה למוסף הספורט של מעריב
4.3% מן הציבור נחשפו למוסף הספורט במחצית השנייה של 2009 - מדובר על עלייה של 10.3% לעומת השנה שעברה

עיתון מעריב יוצא ממכבש הדפוס צילום: ראובן קסטרו
יצוין כי בסקר TGI האחרון, אשר בודק את חשיפת הציבור לעיתונות ורדיו, התברר כי גם חלה עלייה בחשיפה למגזין עסקים של מעריב.
4.3% מן הציבור נחשפו למוסף הספורט של מעריב במהלך המחצית השנייה של 2009. מדובר על עלייה של 10.3% לעומת השנה שעברה.
נתון מעניין נוסף מצביע על עלייה של 50% בחשיפה של מוסף הספורט בקרב גילאי 18-24. עוד יצויין, כי 15.9% מהנחשפים למוסף במהלך 2009 הינם נשים - עלייה של 9% לעומת השנה דאשתקד.