חדש בארץ: פרסומת לסרט בתלת-ממד

אורן ציבלין מסביר כי מאחר והסרט סטריטדאנס יוקרן בתלת-ממד מתבקש להכין גם פרסומת דומה אלא שהמחיר מרתיע מפרסמים נוספים

ערן סויסה | 3/6/2010 8:12 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
 
פרסומת סטריטדאנס
פרסומת סטריטדאנס יח''צ
ההצלחה של הסרט "אווטאר" הובילה למהפכה בעולם הקולנוע, ורבים משוברי הקופות זוכים לגרסה בתלת מימד. אחרי שנתבשרנו שגם התוכנית הראשונה של "הישרדות" עומדת להיות ב-3D, כעת עולה לראשונה בישראל גם פרסומת בטכנולוגיה זו.

ליחצו כאן כדי לזכות בכרטיסים חינם לסרט "סטריטדאנס"

הפרסומת, קדימון לסרט התלת מימד "סטריטדאנס" שיעלה לאקרנים באמצע החודש, היא פרי יוזמה של משרד הפרסום "ציבלין תקשורת צעירים", שהחליט להעביר את החוויה גם למסך הטלוויזיה.

"כיף גדול לראות על המסך בבית פרסומת כזו", טוען בעל משרד הפרסום, אורן ציבלין. "אתה יושב בסלון ומרגיש שאפשר ממש לגעת במסך. אנחנו שמחים להיות הראשונים בארץ שהצליחו להפיק פרסומת בטכנולוגיה חדשנית כזאת, ומתכוונים להמשיך לייצר פה בשורות חדשות בתחום הפרסום".
לאחר שמשרד הפרסום קיבל אישור ממפיקי הסרט, הם פנו אל סטודיו D4 שהפיק את הפרסומת, שם עבדו עליה שלושה עורכי וידיאו במשך זמן רב. בכך הפך למעשה המשרד לראשון שמפיק בעצמו פרסומת כזו לסרט. לכן היא תועבר גם לגופים נוספים בעולם.

"מה ששעשע אותנו הוא הקרב האיום של מי יעלה את פרסומת התלת מימד הראשונה בישראל", הוא מוסיף. "לשמחתנו זה אנחנו. נוצר מצב שבקולנוע כולם היו מאורגנים, ובעולם הפרסום לא היו מוכנים לזה. בסופו של דבר אנחנו השתחלנו לסיפור הזה".

מאיפה בא לכם הרעיון?
"הסרט עצמו הוא בתלת מימד אבל הפרסום שלו לא. במקרה הזה זה באמת היה די מתבקש".

במה העבודה על פרסומת כזאת שונה?
"להפיק בתלת מימד זה מאוד קשה כי צריך לעבור תהליך מסובך של המרת הדו מימדי לתלת מימדי. בנוסף זה גם מאוד יקר".

יש עוד פרסומות כאלה על הכוונת?
"יכול להיות שנעלה גם את'שרק לנצח' בתלת מימד, אבל חשוב לזכור שכל הפקה כזאת זה עניין של עשרות אלפי שקלים. כרגע אין עוד משהו בעבודה אבל אני מניח שזה יקרה". 

 

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים