עשור לאסון: זוכרים את התרסקות הקונקורד
בני המשפחות של הקורבנות בהתרסקות המטוס העל קולי הניחו זרי פרחים למרגלות האנדרטה ליד פריז, לזכר ההרוגים באסון התעופה
קרוב למאה קרובי משפחה, רובם מגרמניה, הניחו זרים ליד האנדרטה לזכר הקורבנות בעיירה גונז, סמוך לפריז. לאחר הטקס, בו נישאו נאומים קצרים, סיירו בני המשפחות בשדה הסמוך, שם התפזרו שרידי המטוס.
קלודין לה גואדש הגיעה כדי לחלוק כבוד לאחותה, וירג'יני, שהייתה דיילת על הטיסה. "עדיין קשה לי להאמין שהיא איננה. זה עדיין מופשט עבורי. האובדן. עבורי היא עדיין קיימת, אבל אני לא רואה אותה", אמרה.
פטריק טסה נזכר כיצד ראה את ההתרסקות מחלון מלונו סמוך. "הייתי במשרדי כשהחלונות פתוחים לחלוטין. הרעש של מנוע המטוס גרם לי להביט מעלה, וכאשר ראיתי את הקונקורד, הוא היה בלהבות, נעה קדימה ואחורה באלימות", סיפר. "אמרתי לעצמי 'זהו. אני הולך למות'".

מניחים זר ליד האנדרטה לזכר הרוגי הקונקורד.
צילום: אי-פי
ב-25 ביולי 2000, דקות אחדות לאחר שהמריא מנמל התעופה שארל דה גול שבפריז, עלה מטוס הקונקורד בלהבות על בית מלון. 100 נוסעי המטוס נהרגו בהתרסקות יחד עם תשעת אנשי הצוות ועוד ארבעה בני אדם על הקרקע. שלוש שנים לאחר מכן הסתיימו טיסות הקונקורד באופן סופי אחרי 25 שנה.
לפני כחצי שנה החל בבית משפט בצרפת משפטם של הנאשמים באחריות להתרסקות המטוס הקונקורד. הנאשמים הם חברת התעופה קונטיננטל אירליינס ושניים מעובדי
התחזוקה שלה, כאשר בנוסף עומדים לדין על עבירה דומה שני עובדים של חברת אירוספטיאל שייצרה את המטוס ועובד של רשות התעופה האזרחית של צרפת. פסק הדין צפוי בדצמבר.
דוח שפורסם ב-2004 קבע כי גלגל מתחת לכנף השמאלית של הקונקורד התפוצץ אחרי שפגע ברצועת מתכת קטנה שהייתה על המסלול והדבר הביא ליצירת חוק במכלי הדלק. ההערכה היא כי הרצועה נפלה ממטוס די-סי 10 של חברת קונטיננטל שהמריא דקות אחדות קודם לכן.