גיא פינס? DISLIKE!
גיא פינס לעג לתקרית הביקיני של מיכל אמדורסקי וזה מובן. השאלה שנותרה פתוחה היא למה את זכות הנקמה הראשונה שמרה אמדורסקי דווקא לפייסבוק?

תעלומת בגד הים הנעלם, מאת הסופרת והאמנית מיכל אמדורסקי צילום מסך : youtube.com
בפרקים הקודמים: ירון לונדון נוזף במהלך מהדורת שישי של ערוץ 10 בג'ודי שלום ניר מוזס. בר המצווה לבנה שערכה כמה ימים קודם לכן הייתה לטעמו "גועל נפש? והאורחים הם "סתם פרחים". בתגובה זוכה לונדון לסטטוס נקמה בנוסח חטיבת הביניים: "קנאי נטול חיים... עלוב , ממורמר ומתוסכל".
אבל השיא שייך למיכל אמדורסקי ולהסרת הלוט הספונטנית. לאמדורסקי החסודה נשמט הביקיני בשידור חי וגיא פינס, למרות הפצרותיה, שידר גם שידר ביום שאחרי ואף סנט בה על מחיר התהילה שעליה לשלם ולשתוק. בצר לה ישבה מיכל וניסחה סטטוס עדין ופגוע: "גיא פינס ימכור את אמא שלו בשביל אייטם... עלוב נפש, הגלגל הוא עגול".
אלפי חברים
יש משהו מפוחד ופרנואידי בריצה המהירה של אותם ידוענים לפייסבוק. גם לג'ודי וגם לאמדורסקי יש אלפי חברים בעמוד הפייסבוק שלהם. לרוב מדובר ב-5,000 חברים , שהם יותר מעריצים משועממים מאשר חברי ילדות. לא בדיוק קהל עוין.
פרסום תגובה באחד מאתרי החדשות, בעיתונות (לא סיפור
גדול בשביל ג'ודי. מצמוץ אחד והשער של "ידיעות" שלה), בערוץ 24 עצמו או בעימות בלייב מסוכן מדי כנראה. טוקבקיסטים חסרי חיים הם לא חסידים של הפוליטיקלי קורקט ומיכל אמדורסקי היא לא בדיוק קונצנזוס. אז למה לרוץ לחזית כשאפשר להתבצר מאחורי הוול ולהשליך רימונים?
עדיף שער אחורי

ג'ודי ניר מוזס שלום וירון לונדון צילום: יוסי צבקר ובייכל, עיבוד מחשב: אלכסיי טקצ'ב
ולא כי אני הגון ומנומס. זה מעורר רחמים ונגוע במפסידנות. הטלוויזיה והחשיפה הן מגרש המשחקים הטבעי של המתפרנסים מהן, וההתמודדות עם הנזקים הנלווים צריכה להישאר בגבולות המגרש. סילבן וג'ודי מאפשרים לצלמי כל העולם לגהור על המוזמנים לבר המצווה של הילד ומיכל אמדורסקי מתפרנסת מקפצוץ בין הפרובוקטיבי למאוס.
ביקורת ציבורית ותקשורתית היא עניין שבשגרה, לכן לא ברורה הבריחה אל ה"מחשכים". ועוד עניין - השפה הרשמית השמורה לראיונות בעיתונות מפנה את מקומה לעילגות בוטה בכל מה שנוגע לפייסבוק. כן, אני מדבר על שגיאות הכתיב. אללי. עדיף כבר שער אחורי ב"מעריב".