בכירים ברשות לציבור הישראלי: רוצים שלום
בקמפיין חדש של יוזמת ז'נבה פונים בכירים פלסטינים ובהם עריקאת, רג'וב ועבד רבו לתושבי ישראל: "אני הפרטנר שלכם, האם אתם שלי?"

יאסר עבד רבו בקמפיין של יוזמת ג'נבה צילום מסך
הקליפים הקצרים נפתחים בפניה אישית הכוללת את המילה שלום בעברית ומסתיימים במשפט: "אני הפרטנר שלכם. האם אתם הפרטנרים שלי?".
המנהיגים הפלסטינים מדברים על ההזדמנויות שהוחמצו, על האכזבות שנגרמו ועל הסכנה שבאי ניצול ההזדמנות ההיסטורית בפניה אנחנו ניצבים עכשיו.
הקמפיין נועד לסדוק את המיתוס שאין פרטנר
מנכ"ל יוזמת ז'נבה, גדי בלטיאנסקי, הסביר כי הקמפיין נועד לסדוק את המיתוס כאילו אין פרטנר בצד הפלסטיני ולעורר דיון בשאלה האם ההנהגה הישראלית הנוכחית היא פרטנרית לפתרון שתי המדינות. "יש פרטנר פלסטיני ואנחנו נראה אותו".
לדבריו, "כל מי שישמע ויראה את המנהיגים
הפלסטינים יבין שאם לא נגיע במהרה להסכם איתם, נתגעגע אליהם ואל הסיכוי לחלק את הארץ באופן מוסכם ובכך לשמור על ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית".
הקמפיין, שיימשך שלושה שבועות, באינטרנט, בעיתונים ובשלטי חוצות, ממומן על ידי ה-USAID, קרן אמריקאית ממשלתית.