בכירים ברשות לציבור הישראלי: רוצים שלום

בקמפיין חדש של יוזמת ז'נבה פונים בכירים פלסטינים ובהם עריקאת, רג'וב ועבד רבו לתושבי ישראל: "אני הפרטנר שלכם, האם אתם שלי?"

אריק בנדר | 29/8/2010 21:59 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
קמפיין חדש של יוזמת ז'נבה יצא היום (א') לדרך. הקמפיין בנוי מסרטונים קצרים, בהם פונים חברי ההנהגה הפלסטינית לציבור הישראלי בקריאה: לא להחמיץ את ההזדמנות, להגיע להסכם של שתי מדינות ולנצל את העובדה כי יש כיום פרטנר פלסטיני להסכם מסוג זה.

יאסר עבד רבו בקמפיין של יוזמת ג'נבה
יאסר עבד רבו בקמפיין של יוזמת ג'נבה צילום מסך
עד כה הצטלמו לקמפיין הממונה על המו"מ מטעם הפלסטינים, סאיב עריקאת, מזכיר הוועד הפועל של אש"ף, יאסר עבד רבו וחבר הוועד המרכזי, ג'יבריל רג'וב. ביום שני נקבעו צילומים עם שר החוץ הפלסטיני, ריאד מלכי וחבר צוות המו"מ והשר לשעבר סופיאן אבו זיידא.

הקליפים הקצרים נפתחים בפניה אישית הכוללת את המילה שלום בעברית ומסתיימים במשפט: "אני הפרטנר שלכם. האם אתם הפרטנרים שלי?".

המנהיגים הפלסטינים מדברים על ההזדמנויות שהוחמצו, על האכזבות שנגרמו ועל הסכנה שבאי ניצול ההזדמנות ההיסטורית בפניה אנחנו ניצבים עכשיו.
הקמפיין נועד לסדוק את המיתוס שאין פרטנר

מנכ"ל יוזמת ז'נבה, גדי בלטיאנסקי, הסביר כי הקמפיין נועד לסדוק את המיתוס כאילו אין פרטנר בצד הפלסטיני ולעורר דיון בשאלה האם ההנהגה הישראלית הנוכחית היא פרטנרית לפתרון שתי המדינות. "יש פרטנר פלסטיני ואנחנו נראה אותו".

לדבריו, "כל מי שישמע ויראה את המנהיגים

הפלסטינים יבין שאם לא נגיע במהרה להסכם איתם, נתגעגע אליהם ואל הסיכוי לחלק את הארץ באופן מוסכם ובכך לשמור על ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית".

הקמפיין, שיימשך שלושה שבועות, באינטרנט, בעיתונים ובשלטי חוצות, ממומן על ידי ה-USAID, קרן אמריקאית ממשלתית.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''פוליטי/מדיני''

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/channel_news/pulitic_news/ -->