TGI: עליה בקריאת העיתונים
על-פי סקר TGI שמתפרסם היום נרשמת עליה במחצית השנייה של 2010 בשיעור קריאת העיתונים בארץ. "מעריב" רושם עליה מ-12.5% ל-13.4% ו"ישראל היום" מגדיל את הפער מול "ידיעות אחרונות"

עיתונים יומיים רובי קסטרו
לראשונה העיתון "כלכליסט" נמדד גם כעיתון עצמאי וגם כמוסף של "ידיעות אחרונות", מה שהעלה את החשיפה שלו משמעותית מ-4.6% ל-11.4%. איתן כסיף, מנכ"ל TNS טלגאל המבצעת את סקר TGI מציין: "מגמת הגידול בסך קריאת העיתונים בישראל היא תופעה חריגה מהנהוג בעולם. בשנת 2010 שיעור קריאת העיתונים בסוף השבוע הוא 63.6%, לעומת 59.6% ב- 2009. בימי חול עלתה קריאת העיתונים מ- 60.1% ב-2009 ל- 63.7% ב- 2010".
בעולם השבועונים, המגזין "רייטינג" מבית מעריב מציג עלייה: מחשיפה של 2.5% במחצית הראשונה של השנה ל-2.7% במחצית השנייה. "פנאי פלוס" מציג עלייה מ-6.2% ל-6.7%, ואילו "לאישה" יורד מחשיפה של 9.9% ל-9.1%. רוב הירחונים, המופצים אחת לחודש, רשמו ירידה בשיעורי החשיפה. מי שמוביל בגזרה זו הוא הירחון "בלייזר", עם חשיפה של 4.2% (לעומת 4.9% במחצית הראשונה של השנה).
פחות מאזינים לרדיו
בהשוואה של 2010 מול 2009, נמשכת מגמת הירידה בשיעורי ההאזנה לרדיו, כאשר בכל שנת 2010 האזינו ביום חול ממוצע כ-74.5% מהאוכלוסייה, לעומת 75.4% ב- 2009 (ו-76.2% ב-2008). למרות זאת, בבדיקת המחצית הראשונה של 2010 מול המחצית השנייה, לא נרשם שינוי בשיעורי ההאזנה הכללית בין יולי-דצמבר (74.4% האזנה ביום חול ממוצע) לעומת ינואר-יוני (74.5% האזנה ביום חול ממוצע).
תחנות "קול ישראל" של רשות השידור רושמות עלייה מ-39.5% במחצית הראשונה של 2010, ל-41.2% במחצית השנייה של השנה. תחנות הרדיו האזורי יורדות מ-32.9% ל-31.5%, ואילו גלגל"צ רושמת עלייה מ-27.2% ל-29%. תחנת גל"צ לעומת זאת רושמת ירידה קלה, מ-24.5% ל-22.5%. רשת ב' של קול ישראל עוקפת את שיעורי ההאזנה לגל"צ, עם 27% (לעומת 26.5% במחצית הראשונה של השנה).