הלך הפרטנר
אחרי 12 שנות פעילות, הודיעה חברת פרטנר כי היא נענתה לבקשת משרד הפרסום ראובני פרידן לסיום ההתקשרות עמו

קמפיין אורנג' יחצ
הפעם, כאמור, היו אלה בעלי ראובני פרידן שהחליטו לעזוב את תקציב החברה. בענף מעריכים כי כפי הנראה הסיבות הן החלטות ניהוליות שנויות במחלוקת של יעקב קדמי, שחזר לתפקיד סמנכ"ל השיווק, ובשל הנתח המכובד שתפס תל אביב מוסקבה בתקציב הפרסום; במחצית השנייה של 2010 טיפל המשרד המגזרי בכ-70% מתקציב הפרסום של החברה.
בענף מייחסים את הדומיננטיות שקיבל תל אביב-מוסקבה בתקציב לעובדה שזוגתו של קדמי משמשת כיועצת של משרד הפרסום המגזרי. עוד מעריכים בענף כי ראובני פרידן החליטו לעזוב, כדי להקדים תרופה למכה וכדי לא להגיע למצב של שלמור, שהחברה ייבשה אותם במשך כשנה ולא הזרימה להם עבודות.
יודעי דבר מספרים, כי פרטנר ניסתה לשכנע את ראובני פרידן להישאר, ואף העניקה להם הבטחה כי הנתח הארי של התקציב יחזור למשרדי הבסיס ולא יישאר בתל אביב מוסקבה. בראובני לא שעו לבקשה, אך הסכימו להמשיך ללוות את פעילות החברה ב-4 החודשים הקרובים.
בימים אלו נערך מכרז לבחירת שני משרדי פרסום חדשים לחברה, כאשר המשרדים המשתתפים במכרז הם יהושע TBWA, גליקמן נטלר סמסונוב, גלר נסיס פובליסיס, JWT וברוקנר נטע יער.
יעקב קדמי מסר: "אנחנו מודים לראובני פרידן על הפעילות המשותפת לאורך השנים, על פריצות הדרך הפרסומיות ועל המיצוב והמיתוג המוביל בישראל".
אודי פרידן, מבעלי ראובני פרידן, מסר ל-NRG מעריב: "ביקשנו לעזוב ופרטנר נענתה לבקשתנו. לדעתי זה מקרה מעניין שמשרד פרסום עוזב לקוח".