הטחינה של בר
אחרי שפרסמה בגדי ים ורשתות אופנה, ניצלה הדוגמנית בר רפאלי את החופשה בישראל כדי להשתתף בקמפיין מפתיע עבור טחינה. "בר רפאלי משדרת בצורה הטובה ביותר את המיצוב האסטרטגי של טחינה 'הנסיך' שהיא טחינה משובחת ביותר", אומרים בחברה

בר רפאלי בקמפיין לטחינה גולמית צילום: גל אלי
ל"מעריב" נודע כי רפאלי נבחרה להיות פרזנטורית של "הנסיך", יצרן הטחינה הגולמית מהגליל. את הליהוק המפתיע והלא שגרתי הגו במשרד הפרסום "ליכטנ זון-GROUP". "בר רפאלי משדרת בצורה הטובה ביותר את המיצוב האסטרטגי של טחינה 'הנסיך' שהיא טחינה משובחת ביותר", אמר אתמול הפרסומאי איתי ליכטנזון, שיזם את שיתוף הפעולה עם הדוגמנית המצליחה. "אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה היפה".
הסרטון , שבו נראית רפאלי סועדת ארוחת בוקר לצידו של "הנסיך", צולם בשבוע שעבר באולפנים במרכז הארץ. במהלך הסרטון, מבקש "הנסיך" מבר להעביר לו את הטחינה, אך היא מסרבת לעשות זאת בשל אהבתה הגדולה למוצר וחוסר הרצון להתחלק בו.
משלחת אמריקאית שביקרה בימים האחרונים במפעל החברה בגליל כבר הביעה את התרשמותה החיובית מהבחירה ברפאלי "הנסיכה" והשילוב עם "הנסיך" המקורי מהגליל. בחברה מקווים כי הקמפיין יגדיל את המכירות של מוצריה ויחשוף אותם בפני קהלים חדשים.
את השבועיים האחרונים בילתה רפאלי בארץ וניצלה את הזמן גם לבילויים עם משפחתה ועם חברים. אך החופשה הקצרה של רפאלי תסתיים בקרוב. בימים הקרובים היא צפויה לחזור לארצות הברית כדי להתחיל בעבודות חדשות.
הקמפיין החדש צולם במיוחד לקראת חג הפסח, והוא ישודר בטלוויזיה כבר בימים הקרובים.