אוטו? אוטובוס! קמפיין מפעל הפיס יוסר
בעקבות הזעם הציבורי ופניות רבות למפעל הפיס, יוסר הקמפיין לחישגד. ח"כ חנין: הקמפיין לועג למשתמשים בתחבורה ציבורית
◄בואו להיות חברים של nrg ירוק גם בפייסבוק
לטענת המתנגדים לקמפיין, הפרסום לחישגד מבזה את ציבור המשתמשים בתחבורה הציבורית. בפרסומות רואים את המילה "אוטובוס" כאשר החלק השני שלה המילה "בוס" מטושטש, כך שרואים בבירור רק את המילה "אוטו".
לדברי חנין, הקמפיין מנציח את התפיסה לפיה כל אדם צריך לשאוף לבעלות על רכב פרטי ולועג לאלה אשר "עדיין" משתמשים בתחבורה ציבורית תוך שימור הזיהוי המיידי בין תחבורה ציבורית לעוני.

בעקבות הקמפיין פנה חנין לשר התחבורה ישראל כץ, לעוזי דיין יו"ר מפעל הפיס ולראש עיריית תל אביב, רון חולדאי המכהן כראש האסיפה הכללית של החברה בדרישה להסיר את הקמפיין המבזה. הבוקר (ד') נמסר כי בעקבות פנייתו הקמפיין יוסר. "לאחר העלאת הקמפיין קיבלתי מספר פניות בפייסבוק שטענו נגד תכני הקמפיין. בדקנו את עצמנו והגענו למסקנה שטעינו"' אמר בתגובה דיין. לדבריו, מפעל הפיס תומך מעשית בשמירת הסביבה ואיכות החיים. לפיכך החלטתי להוריד את הקמפיין שניתן להבין אותו כמזלזל בתחבורה הציבורית ובנוסעים בה.
אחד המתנגדים לקמפיין היה הבלוגר יואב לרמן. לרמן פרסם בבלוג "עוד בלוג תל אביבי" פוסט בנושא. "במקום להרים דגל כלכלי-חברתי, מפעל הפיס מרים דגל הפוך - של המשך דחיקת אוכלוסיות עניות וחלשות לשוליים. קמפיין זה מנציח את המצב בו מקבלי ההחלטות לא רואים בתחבורה הציבורית אמצעי תחבורה לגיטימי", כותב לרמן. "קמפיין מסוג זה מטרפד את הניסיון להעלות את שיעור משתמשי התחבורה הציבורית ולהפוך אותה לאמצעי תחבורה יומיומי לכלל האוכלוסייה", כתב עוד.
"בתקופה שבה עם ישראל יצא לרחובות
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום איכות הסביבה של תפוז אנשים-
