שיעור בשיווק: כך תנצח בדרבי

טל בנין קנה את לבם של אוהדי הפועל חיפה עוד לפני ה-1:3. לעלות לקברו של רובי שפירא ז"ל ולבקש את ברכת המשפחה עם קבלת המינוי זו לא פחות מאשר אינטליגנציה רגשית מהדרגה הגבוהה ביותר

ניר שועלי | 11/12/2011 11:38 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר RSS
תגיות: הפועל חיפה
טל בנין קנה את לבם של אוהדי הפועל חיפה עוד לפני הניצחון הכי גדול של הקבוצה בעשר השנים האחרונות. לעלות לקברו של רובי שפירא ז"ל, ולבקש את ברכת משפחת
אקט שיווקי. טל בנין חוגג בדרבי
אקט שיווקי. טל בנין חוגג בדרבי צילום: אלן שיבר
שפירא עם קבלת המינוי ובטרם לבישת המדים עם סמל הכריש, זו לא פחות מאשר אינטליגנציה רגשית מהדרגה הגבוהה ביותר.
  
יואב כץ, כדורסלן עבר בהפועל חיפה, היה צריך לחשוב על הדברים האלה כבר לפני הרבה זמן, כי אם כבר הולכים על קבוצה ביתית בתקציב לא יקר, אז לפחות שיתלוו למעשי חסכנות אלה אקטים שיווקיים כמו בהוליווד.
  
בעידן כץ, לא רק שהקבוצה הפכה להיות אפרורית ונטולת הצלחות, הקהל התרחק ממשחקיה בהדרגה, עד שהיא נהייתה כמעט כמו הקבוצות הקטנות והמופרכות המתנהלות בליגת העל, משהו בין הפועל רמה"ש למכבי פ"ת. מדי פעם מבליח סקר קהל ואז כולנו מופתעים לגלות שהפועל חיפה היא החמישית בארץ מבחינת מספר אוהדים.  

במקביל לכישלונות, קבוצת הנוער הידרדרה לאחר שהיתה הנחמה היחידה במשך שנים רבות, בהצמיחה כישרונות חדשים מדי עונה. אז אוקיי, מיסטר כץ, אתה לא משקיע כסף כדי להזניק את קבוצתך לצמרת, אבל איך זה, עם כל האמריקניזם שלך, איך זה שעדיין יחסי הציבור

של הפועל חיפה, או בשפתך, ה-PR, כל כך ירודים?
  
או אם נאמר ישירות, איך זה שאתה מוכר כל-כך מעט כרטיסים? אולי מעכשיו, עם טל בנין, יוסי דורה, יובל אבידור ושאר הילדים שצמחו בקרית-חיים, תחזור הפועל חיפה אל האותנטיות שלה. קומון סנס?

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

ניר שועלי

צילום: ללא קרדיט

ראש הדסק האולימפי ומוסדות הספורט במדור הספורט של מעריב. מרכז ענף הכדוריד

לכל הטורים של ניר שועלי

עוד ב''דעות''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים