שיעור בשיווק: כך תנצח בדרבי
טל בנין קנה את לבם של אוהדי הפועל חיפה עוד לפני ה-1:3. לעלות לקברו של רובי שפירא ז"ל ולבקש את ברכת המשפחה עם קבלת המינוי זו לא פחות מאשר אינטליגנציה רגשית מהדרגה הגבוהה ביותר

אקט שיווקי. טל בנין חוגג בדרבי צילום: אלן שיבר
יואב כץ, כדורסלן עבר בהפועל חיפה, היה צריך לחשוב על הדברים האלה כבר לפני הרבה זמן, כי אם כבר הולכים על קבוצה ביתית בתקציב לא יקר, אז לפחות שיתלוו למעשי חסכנות אלה אקטים שיווקיים כמו בהוליווד.
בעידן כץ, לא רק שהקבוצה הפכה להיות אפרורית ונטולת הצלחות, הקהל התרחק ממשחקיה בהדרגה, עד שהיא נהייתה כמעט כמו הקבוצות הקטנות והמופרכות המתנהלות בליגת העל, משהו בין הפועל רמה"ש למכבי פ"ת. מדי פעם מבליח סקר קהל ואז כולנו מופתעים לגלות שהפועל חיפה היא החמישית בארץ מבחינת מספר אוהדים.
במקביל לכישלונות, קבוצת הנוער הידרדרה לאחר שהיתה הנחמה היחידה במשך שנים רבות, בהצמיחה כישרונות חדשים מדי עונה. אז אוקיי, מיסטר כץ, אתה לא משקיע כסף כדי להזניק את קבוצתך לצמרת, אבל איך זה, עם כל האמריקניזם שלך, איך זה שעדיין יחסי הציבור
של הפועל חיפה, או בשפתך, ה-PR, כל כך ירודים?
או אם נאמר ישירות, איך זה שאתה מוכר כל-כך מעט כרטיסים? אולי מעכשיו, עם טל בנין, יוסי דורה, יובל אבידור ושאר הילדים שצמחו בקרית-חיים, תחזור הפועל חיפה אל האותנטיות שלה. קומון סנס?