פ"ת: עד שתגיע הרכבת הקלה, האוטובוס בדרך

עבודות התשתית להקמת הרכבת הקלה כבר החלו מזמן, אבל שורה של בעיות הביאו לסדרה של עיכובים. בפ"ת נותרו עם מעבר משוקע, אבל בלי רכבת. בינתיים יעברו שם אוטובוסים. יצאנו לסיבוב

מיכל הוכברג | 11/12/2011 17:00 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
צילום: אורי דוידוביץ'; עריכה: תמי סגינהור
צילום: אורי דוידוביץ'; עריכה: תמי סגינהור
צילום: אורי דוידוביץ'; עריכה: תמי סגינהור


המעבר המשוקע לתחבורה ציבורית בצומת בלינסון נפתח בשבוע שעבר לתנועה. המעבר, שעלות הקמתו הסתכמה בכ-100 מיליון שקלים, ישמש בשלב הראשון את התחבורה הציבורית ויעזור להסית את התנועה בזמן עבודות כריית תוואי הרכבת הקלה.

בואו להיות חברים של nrg ירוק גם בפייסבוק

המעבר יהיה חלק ממסלול הקו האדום בפרויקט הרכבת הקלה. עד לנסיעת הרכבת ישמש המעבר כמסלול נת"צ (נתיב תחבורה ציבורית), אשר יאפשר לקווי האוטובוסים הסדירים לנסוע ללא עמידה ברמזורים. בכך, יקל המעבר על עומסי התנועה ברחוב ז'בוטינסקי הנמתח בין פתח-תקווה לתל אביב וייתן פתרון מיידי וחיוני לעומס התנועה באזור ז'בוטינסקי. "הפרויקט הוא קשה ומורכב, אך אני משוכנע שעם סיוע ממשרד התחבורה ושיתוף פעולה של ראשי הערים, נראה כאן עשייה חדשה שתביא למהפכה תחבורתית", ציין מיכאל רצון,

יו"ר נ.ת.ע.

כזכור, לפני כחודש החלה נ.ת.ע. בחפירת שלושה פירי ענק דרכם יוחדרו המכונות לכריית מנהרה תת  קרקעית של הקו האדום ברכבת הקלה, הכולל 22 קילומטר ו-33 תחנות. על  פי התוכניות, לאחר חפירת הפירים יוכנסו אל תוכם מרכיבי הדיפון של מנהרות הרכבת, במקביל להוצאה ופינוי של חומרי החפירה (אדמה). פרויקט הקו האדום אשר מסלולו יחבר בין פתח תקווה לבת ים כאשר הוא חולף בדרכו על פני בני ברק, רמת גן ותל אביב-יפו, מהווה את 'חוט השדרה' של רשת הרכבות העתידה להיבנות בגוש דן.

בואו להמשיך לדבר על זה בפורום איכות הסביבה -
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים