הצעה: קנס לפרסומות המשפילות נשים
על פי הצעת חוק שהגישה ח"כ חוטובלי, מי שיפרסם תמונות מבזות המציגות נשים כאובייקטים, ייקנס בסכום של עד חצי מליון שקלים

"ללא קשר למוצר המפורסם"? צילום: איי-אף-פי
במידה וגוף התקשורת לא ילמד מהטעות, ויפרסם פרסומת דומה במהלך שנתיים מהפרסום הראשון, הוא יהיה צפוי לקנס של עד 552 אלף שקלים - כפול מהקנס הראשון.
"מדובר במהפכה חוקתית שתבטיח שיפור משמעותי במעמדן של נשים בחברה הישראלית", אמרה ח"כ חוטובלי, יו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה.
"אחרי עיסוק חשוב ומדובר במקומות בהם נשים אינן זוכות לייצוג, הגיעה העת לטפל גם באותם מקומות שהאישה אמנם מוצגת, אך הצגתה מבזה ומשפילה, ולעיתים כאובייקט מיני שכל מטרתו גירוי יצרים".
ביזוי נשים בפרסום ובתקשורת
מחר בבוקר צפוי להתקיים דיון חגיגי בכנסת, בשיתוף עם ארגון ויצ"ו, של הוועדה לקידום מעמד האישה בראשות ח"כ חוטובלי. הדיון יעסוק ב"ביזוי נשים בפרסום ובתקשורת".
לצד חברי כנסת שישתתפו בדיון החשוב, צפויים להיות גם אנשי תקשורת, יוצרים, אנשי שיווק, ואפילו כוכבי ריאלטי. במסגרת זו, את הכנס תנחה העיתונאית מירב מיכאלי.
הדיון יערך במעמד יו"ר הכנסת, ח"כ רובי ריבלין, ח"כ
ציפי חוטובלי , יו"ר ויצו ישראל, גילה אשרת, דיקאן ביה"ס לתקשורת מכללת נתניה לשעבר פרופ' ענת פירסט,, ויוזם הקמפיין "לא מצונזרת", אורי איילון.
כמו כן, ינכחו בו אורנה בן דור, יוצרת הסדרה "מעושרות" ולאה שנירר משתתפת הסדרה, סמנכ"ל תוכן ב"אבוט-המאירי הפקות" ועורך ראשי של הריאלטי, "היפה והחנון" - יוסי אליאס והפרסומאי דני נטלר ממשרד הפרסום "גליקמן-נטלר-סמסונוב".
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום אקטואליה -
