בטר פלייס מתחילה למכור את המכונית החשמלית
לאחר עיכובים רבים נפתחת המכירה של מכוניות בטר פלייס ללקוחות מוסדיים ופרטיים, תוך שינוי משמעותי של שיטת התמחור. הקמת רשת תחנות החלפת הסוללה שתאפשר נסיעה מדן ועד אילת אמורה להיות מושלמת עד לחודש ספטמבר
כמחציתן נמסרו לעובדי החברה וכ-40 מהן לציי רכב לצורך "השקה רכה" שבה נבחנו המכוניות, רשת הטעינה ועשר תחנות ההחלפה שכבר הוקמו. זאת לעומת הבטחות קודמות למסירת אלפים רבים של מכוניות והשלמת רשת הטעינה הארצית עוד לקראת סוף השנה שעברה. הבשורה החשובה יותר שבטר פלייס מביאה הבוקר היא שינוי מוחלט של שיטת התמחור, בעקבות ביקורת רבה שהושמעה לגבי שיטת התמחור הקודמת של החברה.
מחיר המכונית עצמה, ללקוחות פרטיים, מתחיל ב-121,200 שקל לדגם הבסיסי שכולל גם מערכת ניווט ותקשורת עם מרכז השליטה של החברה. לקוח שירצה לרכוש גם את הסוללה החשמלית, וכך לא להיות תלוי בשירותי הטעינה של החברה, יידרש להוסיף עוד 77 אלף שקל.

מרבית הלקוחות יבחרו מן הסתם באופציה שבה שייכת הסוללה לבטר פלייס והם חוכרים אותה במסגרת חבילת השירותים שנרכשת מן החברה. עד עתה הוצעה חבילה זאת במחיר חודשי קבוע (בהתאם למספר נקוב ב"חבילות קילומטרים"), כשהחבילה הבסיסית ביותר היתה ל-20,000 ק"מ לשנה תמורת 1090 ש"ח. בעקבות ביקורת שנשמעה, גם על-ידי לקוחות פוטנציאליים, בוטלה אופציה זאת ובמקומה נדרש תשלום של 65 אגורות לכל קילומטר נסיעה, עם מינימום של 1,000 ק"מ בחודש.
לקוחות שיבחרו לרכוש "בנק קילומטרים" מראש, עם מינימום של 40,000 ק"מ, ישלמו מחיר מועדף של 55 אגורות לקילומטר. לקוח שלא ישלים את מכסת הקילומטרים החודשית שלו לא יאבד אותה
לקוחות שיבחרו לרכוש את המכונית עם סוללה ולא להיקשר לרשת של בטר פלייס יקבלו למעשה סוללה קבועה, לאלו לא תהיה אפשרות להחליף את הסוללה בתחנות ההחלפה אלא רק לטעון אותה ברשת עמדות הטעינה
.
לקוח כזה, כמו גם כל בעל מכונית חשמלית אחרת שלא נמכרת על-ידי בטר פלייס (למשל מיצובישי אי-מיאב), יוכל לשלם 500 שקל לחודש ולקבל טעינה חופשית עד ל-15,000 ק"מ בשנה, ו-40 אגורות לכל קילומטר נוסף. הצעה זאת לא כוללת את חבילת שירותי המוקד והדרך של החברה.
לדברי זוהר באלי, סמנכ"ל השיווק והמכירות בבטר פלייס, במסגרת "ההשקה הרכה" נעשתה הרצה של כל המערכות התפעוליות של החברה, כלל המכוניות שנמסרו נסע עד עתה 1,800,000 ק"מ נסיעה, בוצעו 30,000 החלפות סוללה בתחנות ההחלפה וכ-50,000 הטענות בעמדות הטעינה.
באלי אומר שעד כה נחתמו חוזים למכירה של מכוניות חדשות עם 98 חברות, שירכשו 1,550 מכוניות, וכן נתקבלו כ-300 הזמנות ללקוחות פרטיים. יעד המכירות ל-12 החודשים הבאים הוא כ-4,000 מכוניות, מהן כמחצית לציי רכב ומחצית ללקוחות פרטיים.
לקראת השלב הנוכחי תעלה חברת בטר פלייס, לראשונה, קמפיין פרסומי כולל ברוב אמצעי המדיה, כשהמוטיב המרכזי בו הוא: "לא מתאימה לכל אחד" - זאת מתוך ידיעה שמכונית חשמלית מתאימה כיום רק למי שמוגדרים "מאמצים מוקדמים של טכנולוגיה". הקמפיין ינסה לבנות "סביבה תומכת" סביב אותם לקוחות ראשונים אשר יחזק את החלטת הרכישה שלהם ו"יחבק" אותם כמי שפועלים למען איכות הסביבה ושחרור העולם מן התלות בנפט.
באלי מסביר שלפי החישובים שבידי החברה נעה בשנים האחרונות עלות השימוש הממוצעת במכוניות משפחתיות בישראל סביב ה-73-80 אגורות לקילומטר, ולפיכך המכונית החשמלית עם חבילת השירותים של בטר פלייס, אשר כוללת את כל עלויות החשמל והחלפת הסוללות, מציעה חסכון כספי ניכר.
בנוסף, בטר פלייס מבטיחה שמחירי השימוש במכונית לא יועלו עד לסוף החוזה. כמו כן, ההתחייבות החוזית היא של בטר פלייס כלפי הלקוח ולא להיפך – כלומר שהלקוח רשאי לבטל את העסקה בכל עת וללא הודעה מראש.
