המתין על הקו לנציג שירות יותר מ15- שעות
אוסטרלי, תושב אדלייד, התקשר לחברת תעופה והחליט לבדוק למה נציגיה מתכוונים כשהם אומרים שיתפנו אליו "בהקדם האפשרי"

התמדה ונחישות, גרסת אוסטרליה צילום אילוסטרציה: SXC
אנדרו קאהן מהעיר אדלייד התקשר לחברת התעופה בשעה 19:22 כדי לאשרר טיסה והמתין על הקו עד השעה 11:01 למחרת. במשך כל השעות הארוכות האלה, הודעה מוקלטת הבטיחה לו שנציג שירות יתפנה אליו "בהקדם האפשרי."
"רציתי לראות למה בדיוק הם מתכוונים כאשר הם אומרים שידברו איתי 'בהקדם האפשרי,"' סיפר קאהן לעיתון "סידני מורנינג הרלד," "אבל לא קיבלתי תשובה. זו פשוט שערורייה."
קאהן סיפר שמאוחר יותר הוא התקשר שוב והצליח לדבר עם נציג שירות, שגילה לו שאינו רשום לטיסה בגלל טעות שבוצעה במהלך רכישת הכרטיס. מכל מקום, חברת התעופה מיהרה להתנצל בפניו על שנאלץ להמתין על הקו כל כך הרבה זמן ופתחה בחקירת התקרית המביכה.
- עוד חדשות מוזרות
>>>
ארה"ב: המשטרה ניהלה מרדף אחר מורה חשופת חזה
>>> המטרה: להיפטר מאוסף המכוניות העתיקות ולצאת לדייט
>>> החותר נשבע: "לא היתה לי זיקפה על הפודיום"