המתין על הקו לנציג שירות יותר מ‭15-‬ שעות

אוסטרלי, תושב אדלייד, התקשר לחברת תעופה והחליט לבדוק למה נציגיה מתכוונים כשהם אומרים שיתפנו אליו "בהקדם האפשרי"

nrg מעריב | 8/8/2012 9:48 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תושב אוסטרליה סיפר שהתקשר אל חברת התעופה "קוואנטס" ונאלץ להמתין על הקו 15 שעות, 40 דקות ושנייה אחת - לפני שנשבר וניתק את השיחה.
התמדה ונחישות, גרסת אוסטרליה
התמדה ונחישות, גרסת אוסטרליה צילום אילוסטרציה: SXC


אנדרו קאהן מהעיר אדלייד התקשר לחברת התעופה בשעה ‭19:22‬ כדי לאשרר טיסה והמתין על הקו עד השעה ‭11:01‬ למחרת. במשך כל השעות הארוכות האלה, הודעה מוקלטת הבטיחה לו שנציג שירות יתפנה אליו "בהקדם האפשרי‭."‬

"רציתי לראות למה בדיוק הם מתכוונים כאשר הם אומרים שידברו איתי 'בהקדם האפשרי‭,"'‬ סיפר קאהן לעיתון "סידני מורנינג הרלד‭,"‬ "אבל לא קיבלתי תשובה. זו פשוט שערורייה‭." ‬

קאהן סיפר שמאוחר יותר הוא התקשר שוב והצליח לדבר עם נציג שירות, שגילה לו שאינו רשום לטיסה בגלל טעות שבוצעה במהלך רכישת הכרטיס. מכל מקום, חברת התעופה מיהרה להתנצל בפניו על שנאלץ להמתין על הקו כל כך הרבה זמן ופתחה בחקירת התקרית המביכה.

- עוד חדשות מוזרות

>>>

ארה"ב: המשטרה ניהלה מרדף אחר מורה חשופת חזה
>>> המטרה: להיפטר מאוסף המכוניות העתיקות ולצאת לדייט
>>> החותר נשבע: "לא היתה לי זיקפה על הפודיום"

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים