חדש על המדפים: קונדומי אובמה ורומני
חברה בארה"ב מציעה אמצעי מניעה עם דמויות היריבים על העטיפה ומתחייבת: הם יותר עמידים מההבטחות שלהם
- הקמפיין של אובמה: שתו בירה עם הנשיא
- האס בשרוול של רומני: הסגן החדש, פול ריאן
- והפאדיחה של רומני: הציג את ריאן כ"נשיא הבא"

קונדום ברק אובמה צילום מסך מתוך אתר say it with a condom
מנכ"ל החברה, בן שרמן, החל לייצר קונדומים פוליטיים כבר במערכת הבחירות הקודמת, בשנת 2008. לפני ארבע שנים נשא קונדום אובמה את הסיסמה "השתמשו בשיקול דעת", שהתבססה על מדיניות הבחירות של הנשיא לעתיד, שטען כי שיקול דעת חשוב יותר מאשר ניסיון. למתחרה הרפובליקני דאז, ג'ון מקיין, הוצמדה הסיסמה "ישן, אבל לא פג תוקף".

מיט רומני ופול ריאן. מתנגדים לאמצעי מניעה?
צילום: רויטרס
"גרום לה להרגיש כמו הגברת הראשונה"
קונדום אובמה הנוכחי משווק גם כ"גורם הגירוי מספר אחת לזמנים קשים", ומנכ"ל החברה מסביר כי הם מדגישים בפני הלקוחות כי "תקווה אינה צורת הגנה". במספר אתרים המשווקים את המוצר מציינים כי בעזרתו ניתן לגרום לבת הזוג להרגיש כמו הגברת הראשונה, גם אם למעשה היא הגברת השנייה או אפילו השלישית.
קונדום רומני, אגב, משווק כמוצר "מתומחר כל כך בזול, כך שגם אנשים עניים יכולים להרשות אותו לעצמם", וכן כ"רשת ביטחון ללא חורים".
הקונדומים של בחירות 2012 נמצאים בשוק
רק שבועות ספורים, אבל שרמן מספר כי אלו של אובמה כבר מביסים את אלו של רומני בשישה עד שבעה אחוזים – מעבר לכל טווח של טעות סטטיסטית. "אני לא יודע אם אנשים קונים אותם כצעד של תמיכה", אמר. "אני חושב שהם יותר משמשים כמתנות".
אמנם הסיסמאות המוצמדות לקונדומי אובמה נראות ככלי ניגוח של מתנגדיו, נראה כי דווקא הסתייגותם של רפובליקנים רבים מאמצעי מניעה היא שמשפיעה על המכירות. "דמוקרטים פשוט נראים פתוחים יותר לקונדומים מאשר רפובליקנים", הסביר שרמן.