
הקמפיין של העבודה: צילומי הפגנות המחאה
המפלגה השיקה את מסע הפרסום הראשון לקראת הבחירות לכנסת. במטה אמרו: "בחרנו לתת במה לציבור שזעק במחאות"
- הרכש של יחימוביץ': יועצו של ביל קלינטון
- מהאוהל למליאה: פעילי המחאה רצים לבחירות
- שמולי: "בבחירות האלו אפשר לחולל שינוי"
אחר הצהרים החלו פעילי המפלגה להציב ברחבי הארץ שלטי חוצות ראשונים שנלקחו מהפגנות המחאה החברתית בקיץ האחרון וקוראים לכלכלה הוגנת וחברה צודקת.
מדובר בקמפיין יוצא דופן, השונה בתכניו ובשפתו מקמפיינים מוכרים. במפלגת העבודה בחרו שלא להשתמש בסיסמאות בחירות, אלא לתת במה, באמצעות שילוט חוצות, לקולות הציבור, כפי שבאו לידי ביטוי בשנתיים האחרונות באירועי המחאה ובהפגנות השונות.

הקמפיין קורא לתרגם את הזעקה שעלתה במחאה לעשייה אקטיבית באמצעות השתתפות בהליך הדמוקרטי, תחת האמירה: "ועכשיו בוחרים. שלי יחימוביץ' - העבודה".
גם צירופם של איציק שמולי וסתיו שפיר, ממובילי המאבק, למפלגה מדגיש את הדגל החברתי שהיא נושאת. ממטה
במפלגת העבודה מדגישים כי מדובר בקמפיין ראשון ("פרה-קמפיין"), וכי "נכונות לו שלבים נוספים ולא שגרתיים במהלך שלושת החודשים הקרובים".

השבוע נודע כי סטנלי גרינברג, מבכירי היועצים האסטרטגיים והפוליטיים בעולם, הגיע לישראל ומצטרף לצוות האסטרטגי של מפלגת "העבודה" ויעזור להשיק את הקמפיין.
העבר הפוליטי של גרינברג כולל בין היתר את הבחירות לנשיאות ארה"ב, שם ליווה בעבר את ביל קלינטון וגם בבריטניה, שם ייעץ לטוני בלייר. כעת הוא מלווה את מפלגת הלייבור הבריטית המובילה בסקרים מול רה"מ קמרון, ואת ה-SPD, המפלגה הסוציאל דמוקרטית של גרמניה.
