שיווק חייתי: מתנה למי שמאמץ חיית מחמד
רשת "פט ביי" ממשיכה לנצל את הרשת. קמפיין חדש מבטיח מתנה לכל מי שיאמץ, לקראת החורף הקרוב, כלב או חתול. הרווח כפול
◄בואו להיות חברים של nrg ירוק גם בפייסבוק

אמצו אותי!
צילום: יוגב אטיאס
◄למען הדולפינים? הצחקתם אותנו, לטובת הכיס
כנגד כל בעל חיים שיזכה לבית חם לקראת החורף יקבל המאמץ "מלגת אימוץ" בשווי מאות שקלים, הכוללת שק מזון של שלושה קילוגרמים, קערת מזון ושוברי קנייה בסך 140 שקל. הקמפיין עורר התעניינות רבה ובתוך שעות אחדות מרגע פרסומו בפייסבוק חצה את רף 1,000 הלייקים. הקמפיין קורא לגולשים לייצר
את הפוסט הכי משכנע בעולם לאימוץ בעלי חיים, במטרה להגיע למאה אלף סיבות כמספר החיות שמורדמות בכל שנה
זה הקמפיין השני שהרשת בוחרת לנהל בפייסבוק. לפני כמה שבועות הם ביקשו מהציבור להניח ברחובות קערות מים כדי למנוע התייבשות של גורי חתולים שעדיין לא למדו כיצד לדאוג לעצמם. בתמורה הזמינו אנשי הרשת את הציבור הרחב להיכנס לסניפים לקבל ללא תשלום קערות מים לגורי חתולים. אז זכה הקמפיין ליותר מ-2,000 שיתופים ובמסגרתו חולקו 5,000 קערות.
"לצד התרומה החיובית לסביבה ולחברה, תורמים צעדים אלה גם לחברות בהיבט השיווקי והמיתוגי שלהן - הן מאמצות ומחזקות ערכי מותג חיוביים וחברתיים ומהדקות את הקשר הרגשי עם קהל היעד שלהן", מסבירה רוני פיבלוביץ, מנהלת מותג המתמחה בפיתוח מותגים חברתיים וסביבתיים. לדבריה, זו תופעה מקובלת יותר בחו"ל אך בשנים האחרונות ניתן לזהות מהלכים שכאלה גם בארץ. "הדוגמה שלפנינו מראה כי גם חברות קטנות יותר יכולות לנקוט בצעדים חדשניים ולבדל את עצמן".
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום איכות הסביבה -
