
ריבלין השיק את מסע הבחירות שלו בפייסבוק
יו"ר הכנסת, שפעל בכהונתו רבות בתחום הניו-מדיה, הציע לחברים בפייסבוק להצביע לסלוגן מנצח, עמו ימליצו לו לרוץ לפריימריז בליכוד

ריבלין. הנשמה של הליכוד או נאמן לעקרונות? צילום ארכיון: פלאש 90
לגולשים ניתנה הבחירה בין האפשרויות הבאות: "ריבלין – נאמן לעקרונות, נאמן לאנשים", "ריבלין יו"ר הכנסת שלנו", "ריבלין - להאמין בישראל, לאהוב את ירושלים", וכן "ריבלין - הנשמה של המדינה, של הליכוד".
במהלך כהונתו של ריבלין כיו"ר הכנסת הוא חולל מהפכה בענף הדוברות במשכן, ואף השיק עם חברי הכנסת מיזמים אינטרקטיבים שונים. כמו כן, שודרג אתר הכנסת, נפתח דף פייסבוק
המייצג את המשכן, ואף נעשו מיזמים שונים בתחום הניו-מדיה.
עם השקת הקמפיין, אמר יו"ר הכנסת: "אמנם בגילי אנשים מפחדים מטכנולוגיה חדשה, אך חשוב גם ללמוד כיצד לנצל את רשת האינטרנט להעמקת הדיון הדמוקרטי. הרשת שיפרה את הקשר הישיר בין הבוחר לציבור וזה מדהים לראות איך מועמדים שונים מנהלים קמפיין בחירות שכמעט כולו מבוסס על המדיה החברתית והקשר הישיר עם הבוחר".

הסקר בפייסבוק לבחירת הסלוגן
צילום: מתוך הפייסבוק
