המוקד הטלפוני החדיש לא מצליח להבין את המבטא המקומי
מאות תושבי בירמינגהם שהתקשרו למערכת לזיהוי קולי בעירייה נתקלו שוב ושוב בתשובה: "תוכל לחזור על בקשתך?"

אין תחליף למוקד אנושי SXC
המערכת החדשה עלתה 11 מיליון ליש"ט, אולם בכל פעם שהמקומיים מתקשרים למוקד האוטומטי ושואלים משהו, עונה להם אישה במבטא של צפוןמזרח אנגליה ואומרת: "אני לא מבינה, תוכל בבקשה לחזור על בקשתך?".
לעירייה כבר הגיעו תלונות ממאות תושבים שלא הצליחו לתקשר עם המערכת הממוחשבת. הם מוחים על התקנת המערכת ודורשים לבטל אותה כדי שיוכלו לשוב ולדבר עם בני אדם, בשר ודם.
המערכת החדשה הותקנה לאחר ש-55 עובדים פוטרו בשנה שעברה ממוקדי הפניות של העירייה. העירייה אולי חסכה כך משכורות, אבל כל שיחה למוקד הזיהוי הקולי עולה למשלם המסים ארבעה ליש"ט.
מייק לדי, חבר מועצת העיר מטעם הלייבור, ניסה להתקשר למוקד בשמו של אחד התושבים, ולאחר חצי שעה הרים ידיים. "אני תושב בירמינגהם גאה, ורוב האנשים מבינים
אותי כאשר אני מדבר אליהם. רק המערכת שהותקנה בעירייה לא מבינה". סגן ראש העיר איאן וורד הודה: "הביצועים של המערכת לא עומדים בציפיות שלנו ".
- עוד חדשות מוזרות
>>> המחבקת המקצועית גובה 60 דולר לשעה ל"פגישת חיבוקים"
>>> הכלב שלכם עצבני? תשמיעו לו בטהובן
>>> שיא האבסורד: חולה הניקיון נקנס על השלכת אשפה לפח