להיט בעזה: בושם על שם הטיל ששוגר לת"א
יזמים זריזים ברצועה זיהו את הפוטנציאל השיווקי של טילי ה-M-75 במבצע "עמוד ענן," והפיקו בושם על שמם. "רצינו לפרסם את הגבורה שלנו בכל העולם," אמר היצרן. המחיר: 50 שקל

בושם ''M-75'' ברצועת עזה, מאות בקבוקונים חולקו לחוגגים צילום: אי-אפ-פי
חברה פלסטינית ששמה (בתרגום לעברית) הוא "הישאר בסטייל," החלה למכור את הבושם במספר חנויות בעזה. לטענת מנהלה, שאדי עדוואן, מדובר בהצלחה גדולה. "רצינו לקרוא למוצר החדש שלנו בשם שנותן תחושה של ניצחון ושמחה, ואין יותר מתאים מהשם של הטיל שהצליח להפתיע את האויב הישראלי, לנצח אותו ולהוכיח את עליונות הפלסטינים," אמר.
הוא הוסיף כי "חשבנו שיש צורך להראות הוקרה לפעילותם של לוחמי ההתנגדות ולפרסם את הניצחון והגבורה שלנו בכל רחבי העולם."
עדוואן סיפר שהחברה שלו עבדה מסביב לשעון כדי להוציא את המוצר החדש במהירות. "הבושם יצא לשוק מיד עם פתיחת חגיגות הניצחון של חמאס בשבת. חילקנו מאות בקבוקונים עם דוגמיות לחוגגים, כדי שיריחו את ריח הניצחון."
הבושם החדש משווק לגברים תחת הסיסמה "למי שאוהב את הניצחון," ולנשים תחת הסיסמה "בושם שאי אפשר להתנגד לו," כביכול ברוח ההתנגדות הפלסטינית מול ישראל. עדוואן סיפר כי "יש כאלו שאמרו לי שבקבוק הבושם מזכיר בצורתו את הטיל שנורה לעבר ישראל. זו לא הייתה הכוונה שלנו, אבל אנחנו שמחים
שככה זה יצא."
למי שמתעניין, מחירו של בקבוק בושם "M-75" עולה 50 שקלים. עדוואן, שמודע לבעיה הכלכלית של תושבי הרצועה, הבטיח מבצעים והנחות, ואמר כי הוא מקווה לפתוח בקרוב סניפים של החברה שלו גם בגדה המערבית. "אני בטוח שגם שם הבושם הזה יעוף כמו טיל," אמר.

בקבוקי בושם ''M-75'', המחיר: 50 שקל
צילום: אי-אף-פי
