שיפור בציוני השוטרים בסקר איכות השירות
במשטרה מרוצים משיפור בציונים שקיבלו השוטרים בסקר השנתי של איכות השירות של המשטרה בעיני הציבור
הציון של השוטרים עלה מ-68 בשנת 2011 ל-71 בשנת 2012. אולם הקפיצה הגדולה ביותר נרשמה באיכות השירות שקיבלו האזרחים במוקד 100 בציון של 71 ב-2011 ל-76 השנה.

בכל שנה מקיימת המשטרה סקר חיצוני המבוצע ע"י חברה גיאוקרטוגרפיה, אשר בוחן את מידת שביעות הרצון של הציבור הישראלי משירותי המשטרה.
בהתייחס לתוצאות הסקר, נאמר במשטרה: "נושא השירות לאזרח שומר החוק בישראל נתפש במשטרת ישראל כיעד מרכזי ומהותי בתפקודה השוטף לצד הלחימה בפשיעה ובתאונות הדרכים. עם כניסתו של מפכ"ל המשטרה רנ"צ יוחנן דנינו לתפקידו לפני כשנה וחצי, הוצב נושא השירות לאזרח במוקד העשייה ולשם כך אף הופנו משאבים רבים", נאמר בהודעת המשטרה.
"שיפור השירות לאזרח שומר החוק אף נתפס כגורם מהותי בתהליך הגברת האמון הציבורי במשטרת ישראל". עוד הוסיפו, כי "'מהפכת השירות' כללה שיפוץ מקיף של מרכזי השירות לאזרח בתחנות, הנגשתן לציבור האזרחים בעלי מוגבלויות, הכנסת טכנולוגיות מתקדמות למוקדי ה-100, הגדלת מספר המוקדנים לשיפור מהירות המענה וכן ויסות של כ"א מיומן ומקצועי למוקדים אלו. כמו כן נערכות הדרכות לשוטרים והגברת הפיקוח והבקרה בתחום". הוסיף דובר המשטרה תת ניצג אלון לבבי.
עפ"י תוצאות הסקר, באיכות השירות עלה הציון מ-68 ל-71, במקצועיות השוטר השתפר הציון מ-67 ל-71, במהירות תגובה לאירועים עלה מ-67 ל-72, בהתנהגות השוטר מ-72 ל-76.
באיכות השירות של מוקד 100 השתפר הציון מ-71 ל-76, באיכות השירות במגזר הסיור עלה מ-66 ל-69, ובאיכות השירות במוקדי השירות לאזרח (מש"ל) – עלה הציון מ-67 ל- 69.
תעודת הציונים החדשה של השוטרים הוגשה אתמול למפכ"ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו. במשטרה אומרים כי בסקר השתתפו כ20,000 נשאלים, דבר זה מלמד על רמת הדיוק שלו.
