מחפשים שם לרפורמה בשוק התקשורת

יו"ר ועדת הכלכלה ביקש מהגולשים להציע שם לרפורמה שאמורה להוזיל את מחירי הגלישה באינטרנט. השם הקיים: השוק הסיטונאי

אריק בנדר | 3/7/2013 12:01 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
מחפשים שם: הבוקר (יום ד') החלה ועדת הכלכלה של הכנסה לדון ברפורמה חדשה בשוק התקשורת. ההצעה, הכלולה בחוק ההסדרים אמורה לפתוח את התחרות ולהוזיל את מחירי הגלישה באינטרנט והשיחות בטלפונים הביתייים. אלא שיו"ר הוועדה, ח"כ אבישי ברוורמן (עבודה) מחפש שם אחר לרפורמה במקום שמה הרשמי,  "רפורמה בשוק הסיטונאי".

לא מרוצים מהשם הרשמי. ח
לא מרוצים מהשם הרשמי. ח"כ ברוורמן צילום ארכיון: יהודה לחיאני
לדברי ברוומן, הוא ושר התקשורת חושבים כי השם הרשמי של הרפורמה כפי שהוא מופיע בחוק ההסדרים לא מוצלח.  בסטטוס שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו פנה ח"כ ברוורמן לגולשים וביקש מהם להציע שם אטרקטיבי יותר.

"מדובר בשם לא מוצלח לרפורמה שענייניה פתיחת התחרות בתחום האינטרנט והטלפונים הנייחים. הכוונה היא להביא לירידת מחירים בתחום הזה. בטווח היותר ארוך תהיה לה גם השפעה על שוק הטלוויזיה הרב ערוצית", כתב ברוורמן.

בהמשך פירט ברוורמן את הדרך בה אמורה הרפורמה להוזיל את מחירי הגלישה: "הרעיון הוא שבזק והוט ימכרו תשתית במחיר סיטונאי לחברות תקשורת אחרות, כדי שאלה יוכלו למכור שירותי אינטרנט וטלפון".

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...