האפליקציה שתזכיר להורים שילדיהם ברכב

חברת 'ענני תקשורת' פתחה בקמפיין טלוויזיוני, במסגרתו תנסה להגביר את המודעות למניעת שכחת ילדים ברכב. האפליקציה תשודרג בהתאם

רעות וילף | 15/7/2013 22:46 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
בעקבות גל מקרי המוות בקרב פעוטות שנשכחו במכוניות בשבועות האחרונים, החליטה חברת 'ענני תקשורת' לרתום את כל ערוציה, לרבות אפליקציית החברה, "קודי", לקמפיין טלוויזיוני רחב היקף בניסיון למנוע מקרים דומים בעתיד.

טיפים והתראות. רק לא לשכוח את הילד
טיפים והתראות. רק לא לשכוח את הילד צילום: יוסי אלוני
בחברת התקשורת החליטו לסייע בהגברת המודעות למניעת התופעה ולעזור בהסברה, מאחר ובידיהם הכוח להגיע למרבית תושבי ישראל בזכות מגוון ערוציה המשודרים לתושבים רבים במדינה בקרב טווח גילאים רחב.

במסגרת המהלך, מתכוונת החברה לצלם בימים הקרובים את הקמפיין ההסברתי בהשתתפות מנחי ערוציה, אשר ייתן לצופים טיפים הכרחיים למניעת שכחת הילדים.

בנוסף לכך, תשודרג כאמור אפליקציית המסך השני של החברה, קודי, בתוסף שישלח תזכורות ומסרונים להורים, מהרגע שדוממו את מנוע רכבם, במטרה לוודא שילדם לא נשכח מאחור.

במקביל, תפנה 'ענני תקשורת' לתחנות הרדיו האזורי במטרה להטמיע מסרי קול במהלך השידורים, כך שיאותתו לאפליקציה לשלוח מסרים רלוונטיים בזמן נהיגה.

הקמפיין המדובר יעלה לאוויר כבר בימים הקרובים, וישודר בערוץ הטיולים, ערוץ החיים הטובים, ערוץ האוכל, ערוצי הילדים וערוץ MTV. כמו גם בניקלודיאון, ניק ג'וניור, הוט קומדי סנטרל, ערוץ הלייף-סטייל ברוסית 'סטיל' וערוץ 'הלא טיוי'.

שרון למברגר, מנכ"ל ערוצי הלייף סטייל ב'ענני תקשורת', אמר כי "תפקידה של התקשורת היא להגיע לכלל הבתים בישראל. 'ענני תקשורת', כקבוצת תקשורת וערוצים הנגישה ומשודרת במרבית הבתים בישראל, ילדים ונוער, גברים ונשים, שמה לעצמה מטרה לרענן, להסביר ולעורר המודעות לבלימת התופעה הטרגית".

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...