תחתיות של כוסות בירה מצילות חיים

שלושה מעצבים גרפים זכו בתחרות עיצוב תחתיות כוסות בירה מטעם עמותת אור ירוק הפועלת לקידום הבטיחות בדרכים. התחתית הזוכה עוצבה כדף חשבון בפאב, עם סעיף "אמבולנס – 730 שקל"

nrg חדשות | 5/6/2014 21:37 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
אם שותים, התחתית של הכוס תזכיר לכם שלא נוהגים: עמותת אור ירוק, אגודת המעצבים בישראל ואתר Creatives.co.il השיקה בשבוע שעבר תערוכת כרזות למען המאבק בבטיחות בדרכים בפאב "האוטו", ברחוב אבן גבירול בתל אביב. המיקום הלא רגיל של התערוכה נבחר כדי להתאים לקונספט של הכרזות שהוצגו בתערוכה, שהוכנו במטרה לשמש כתחתיות לכוסות בירה ונועדו למנוע מהבליינים לשתות אלכוהול ולנהוג.

מותג בירת הבוטיק "אלכסנדר" ידפיס אלפי תחתיות של שלוש הכרזות הזוכות, שיופצו לברים בכל רחבי הארץ.
 
התחתית של סהר חפוטא. מקום ראשון
התחתית של רינת בר כליפה. מקום שני
מקום שלישי: התחתית של אדם לחמיש

התחרות נפתחה לפני כמה שבועות ו- 350 מעצבים גרפיים מכל רחבי הארץ הציגו את תחתיות הבירה שעיצבו. לגמר הגיעו 25 תחתיות, שאותן הדפיסה חטיבת אינדיגו של חברת HP ככרזות והן הוצגו בתערוכה בפאב "האוטו".

אחרי התלבטות ארוכה של חבר השופטים נבחרו שלושת הכרזות הזוכות בתחרות: אל המקום הראשון הגיע סהר חפוטא, שעיצב תחתית בצורת חשבון, כאשר אחד הסעיפים בחשבון הוא ניידת אמבולנס, שעולה 730 שקל לנסיעה.

אל המקום השני הגיעה רינת בר כליפה, שהזכירה למי ששתה להשאיר את המפתחות של האוטו בבית. ואל המקום השלישי הגיע
אדם לחמיש שעיצב תחתית עליה מספר של תחנת מוניות, כך שברגע שנגמרת כוס הבירה, יכול הבליין לראות את מספר הטלפון ולהזמין לעצמו מונית.

שמואל אבואב, מנכ"ל אור ירוק: "זוהי הפעם השישית שעמותת אור ירוק מקיימת את תחרות הכרזות בהצלחה רבה. אנו מאמינים, כי רק באמצעות מגוון רחב של פעילויות ונגישות למעגלים שונים באוכלוסיה, נוכל להעלות את המודעות לחשיבות המאבק בתאונות הדרכים ולערך העליון – הצלת חיים".

אורי שגיא בעלים מבשלת "אלכסנדר": "המבשלת נרתמת למלחמה בתאונות הדרכים ואני גאה על שיתוף הפעולה עם גוף שנאבק למען העלאת המודעות לשילוב הקטלני בין אלכוהול ונהיגה".

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...