השר אריאל: "142 אלף ש"ח למיתוג? זה צנוע"
שר הבינוי, אורי אריאל, נדרש להסביר במליאת הכנסת מדוע הוציא סכום של 142 אלף שקלים עבור מיתוג מחדש למשרדו. אריאל טען כי "זה סכום צנוע, אנחנו מקפידים לחסוך"

השר אורי אריאל
צילום: ראובן קסטרו

מיתוג מחדש למשרד הבינוי
צילום מסך
השר אריאל נדרש להתייצב היום במליאת הכנסת ולהסביר את ההוצאה, בעקבות שאילתא דחופה שהגיש בנושא ח"כ אלעזר שטרן ממפלגת "התנועה". שטרן שאל הבוקר את השר אורי אריאל במליאת הכנסת "מה ההצדקה להוצאה ציבורית גבוהה כל כך על קמפיינים ומיתוגים?". השר אריאל בתגובה: "זה סכום צנוע. יש הרבה כניסות לאתר האינטרנט שלנו".
אריאל נשאל גם על הוצאה של כ-1.8 מיליון שקלים על קמפיין 'מחיר מטרה' אמר השר אריאל כי אין צורך בחוק ו'מחיר מטרה' נכנס לתוקף אחרי שמועצת רשות מקרקעי ישראל דנה בעניין. שר הבינוי ציין זאת למרות ש'מחיר מטרה' כפוף, בהסכם עם שר האוצר, לחוק מע"מ אפס, ובמידה
יועץ התקשורת של השר אריאל, אריק בן שמעון, פרסם החודש פוסט בפייסבוק האישי שלו, בו הסביר את המהלך למיתוגו מחדש של המשרד. "שם המשרד עד היום הופיע בתקשורת במספר קונסטלציות שונות שגרמו לנו בעיקר מבוכה. ״איך לרשום את התואר של השר?״ הייתה שאלה נפוצה במערכות התקשורת. לא משנה מה עניתי תמיד הבלבול שלט. קראו לו שר הבינוי והשיכון, השיכון והבינוי, השיכון ועוד כל מיני המצאות כיד הטובה על עורכי החדשות", כתב לעוקביו.
בן שמעון הסביר כי "בחנו לא מעט שמות ורעיונות שהמטרה הייתה שם אחד קצר וברור אשר יביאו לידי ביטוי את מטרות המשרד בימינו, אשר מאז קום המדינה השתנו משמעותית במשך השנים". הפרסום בעמוד הפייסבוק של בן שמעון זכה לעשרות תגובות שליליות שמתחו ביקורת על ההוצאה הכספית, על חשבון משלם המיסים, עבור מיתוג מחדש של משרד ממשלתי.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg