מכורים? פייסבוק תביא לכם את החדשות

באמצעות שירות "כתבות אינסטנט", יוכלו משתמשי אייפון לצרוך חדשות ישירות מתוך הרשת החברתית, ומבלי להיכנס לאתרי החדשות. ומה עם האנדרואידים? הם ייאלצו להמתין

ינון בן שושן | 21/10/2015 11:25
תגיות: חדשות בפייסבוק, iPhone
פייסבוק החליטה שהגיע הזמן להפוך את צריכת החדשות שלנו לקלה ונגישה יותר: משתמשי אייפון יהנו מהיום (יום ד') מהשירות החדש שמציעה הרשת החברתית - "כתבות אינסטנט". משתמשי אנדרואיד, לעומתם, ייאלצו להמתין מעט עד להשקה רשמית של השירות בהמשך השנה הבאה.

עוד כותרות ב-nrg:
- בעקבות גל הטרור: ארה"ב תיאלץ לחדש את המו"מ
- "גירושי המאה": מיליארדר ישלם הון
כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו

ישירות מהפייסבוק. שירות "כתבות אינסטנט":
 


חמישה חודשים לאחר שהכריזה על השירות החדש, החלה היום פייסבוק לשחרר את השירות לכל משתמשי ה-iPhone, כך הכריז כריס קוקס סמנכ"ל המוצר של הרשת החברתית בכנס WSJD של וול סטריט ג'ורנל בגוונה ביץ', קליפורניה.

שירות "כתבות אינסטנט" מציע למשתמשים דרך חדשה לצרוך חדשות, מאמרים וכתבות מאתרי חדשות פופולריים, מבלי להיכנס לאתר הבית שלהם: המשתמשים יבחינו באייקון של ברק שיופיע בפינה הימנית העליונה, ויסמן אופציה לקריאה מיידית של סיפורים, מתוך אוסף חדשות הניתנות לקריאה.
 
בפייסבוק מסרו כי בכדי שרווחיהן של אתרי החדשות לא יפגעו, הם יוכלו לשלב פרסומות בכתבות, ולעקוב אחרי נתוני הגלישה - למרות שהתוכן עצמו ישולב בממשק של פייסבוק.
 
צילום: צילום מסך מתוך הסרטון של פייסבוק
''חוויה מהירה ועשירה יותר''. כתבות ישירות לאפליקציית פייסבוק צילום: צילום מסך מתוך הסרטון של פייסבוק

"אנו נרגשים להשיק את היישום החדש", אמר סמנכ"ל המוצר של הרשת החברתית כריס קוקס, בצ'אט על הבמה בכנס טכנולוגית WSJDLive בגוונה ביץ. "אנחנו משחררים הבוקר את השירות לכל משתמש iPhone וגרסת בטא עבור משתמשי אנדרואיד", הוסיף קוקס.

בסרטון הממחיש את הטכנולוגיה החדשה ועלה לאתר החברה, אפשר לראות כיצד ניתן לצפות בכתבות בלחיצה אחת מבלי להמתין לטעינת הכתבה. בנוסף, יוכלו הקוראים לשנות את מיקוד התמונות באמצעות הטיית מכשיר הסמארטפון, דבר שייתן חוויה אינטראקטיבית יותר.
 
צילום: צילום מסך מתוך האפליקציה
דרך קלה לצרוך חדשות צילום: צילום מסך מתוך האפליקציה

מייקל רקאוו, מנהל המוצר בפייסבוק, אמר בחודש מאי השנה עם הכרזת השירות כי: "יותר ויותר אנשים צורכים את החדשות שלהם באמצעות הסמארטפונים. אנחנו רוצים להפוך את החוויה למהירה ועשירה יותר".  בין החברות שחתמו על הסכם שיתוף הפעולה ניתן למצוא את: NEWS NBC, ניו יורק טיימס,אטלנטיק, דיילי מייל, נשיונל ג'יאוגרפיק, וושינגטון פוסט ו-BuzzFeed.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך