Israel Defense

פרסום בסלולר בשיטת "עשה זאת בעצמך"

חברת הסטארט אפ הישראלית  Nuviad,  פיתחה פלטפורמת פרסום לסלולר בשיטת "עשה זאת בעצמך" לעסקים קטנים ובינוניים, המבוססת על אלגוריתם מיוחד

ישראל דיפנס | 25/09/2016 15:32
צילום: נוביאד
צילום: נוביאד IsraelDefense

השבוע הודיעה החברה על השקת נוביאד אקספרס בישראל, אחרי השקתו בארה"ב. פלטפורמת נוביאד אקספרס מאפשרת לראשונה לבעלי עסקים ולאנשי שיווק ליצור בעצמם קמפיינים פרסומיים וממוקדים בסלולר תוך מספר דקות והחל מ-40 ? ליום. זאת, תוך אפשרות לבחור את טווח החשיפה של הקמפיין, קהל היעד, וכן לקבל מידע עדכני ובזמן אמת על הלקוחות הפוטנציאליים, תוך יצירת קשר ישיר עימם וניתוח הנתונים בצורה מדוקדקת.

בעלי עסקים ומפרסמים יכולים באמצעות הקלדת כתובת העסק שלהם  -לקבל מידע מקיף על קהל היעד: לרבות מין, גיל, האפליקציות הכי פופולריות ועוד. המידע הזה מסייע ביצירת קמפיינים ממוקדים. הפלטפורמה מאפשרת בקלות ובמהירות ליצור קמפיין פרסומי. כל שנדרש הוא כותרת עבור הפרסומת, פרומו קצר ולוגו של בעל העסק. הפרסום מופיע בתוך מגוון עצום של אפליקציות (אלפי אפליקציות) באמצעות באנרים, פרסום טבעי (NATIVE) ווידאו.

נוביאד מתמחה ביכולת לאתר ולהגיע למשתמשים וללקוחות פוטנציאליים סביב כתובת נבחרת והחל מרדיוס של 200 מטר. המיקום יחד עם דפוסי פעילות והתנהגות המשתמשים מעניקה לפלטפורמה ולמשתמש בה יכולות אופטימיזציה נרחבות ואפקטיביות. בין שאר היכולות: יצירת שיחת טלפון ישירות מהבאנרים לבעלי העסקים; חיבור למערכות מעקב וניתוח חיצוניות; תכנון קמפיין, ניהול נתונים לכל חשיפה, הקלקה, המרה ושיחת טלפון. פלטפורמת נוביאד אקספרס מאפשרת מעקב אחר שיחות טלפון והקלטה. ניתן לראות את מספר הטלפון של המחייג, מועד ביצוע השיחה, משך הזמן ותוכן השיחה.



לכתבות נוספות באתר ISRAEL DEFENSE היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך