הרשת סוערת: בורגראנץ' מחקה תגובה מתחרות לייקים?
ברשת ההמבורגרים "בורגראנץ'" הבטיחו מתנה למי שתגובתו תזכה להכי הרבה לייקים, וחטפו מטח של תגובות שליליות. אחת התגובות האהובות, שבה שורבב שמה של החברה המתחרה "מקדונלדס", נמחק באופן מסתורי והרשת הגיבה בזעם
בעמוד הרשמי של רשת ההמבורגרים "בורגראנץ'" הכריזו על מבצע חדש: "תנו כותרת לתמונה, מי שיכתוב את התגובה שתקבל הכי הרבה לייקים יזכה בארוחה מתנה". תחת כותרת זו הם צרפו תמונה של מנת המבורגר לא שגרתית עם עשר קציצות שמונחות אחת על השנייה.
צילום: מתוך הפייסבוק

צילום: מתוך הפייסבוק
התגובות הציניות והשליליות לא איחרו לבוא. אלא שהתגובה הראשונה, שזכתה להכי הרבה לייקים מהגולשים, נמחקה באורח מסתורי מהפוסט. "אין כמו מקדונלדס" כתב הגולש אלון גבאי שזכה ל-191 לייקים לפני שתגובתו הוסרה. האם בבורגראנץ' התעצבנו מאזכור שמה של החברה המתחרה?
לצערה של חברת בורגראנץ', פרסם כוכב הרשת יבגני זרובינסקי את תגובתו של גבאי בעמוד הפייסבוק שלו, והדבר עורר סערה ברשת. "אי אפשר לתבוע אותם על בקטע של הטעיית לקוח?", תהה הגולש יבגני אורלוב בעקבות הפוסט שהעלה זרובינסקי.
הפוסט של יבגני זרובינסקי
את יתר התגובות, גם השליליות ביותר, השאירה החברה בפוסט. "בסך הכל זה עובי של המבורגר רגיל... פשוט שלכם דק", ציין אחד הגולשים שזכה למספר הלייקים הגבוה ביותר נכון לשעה זו. תגובה נוספת שזכתה לאהדה רבה הייתה "ערימה של חרא של המבורגרים".
בין התגובות השליליות ניתן היה למצוא גם תגובות חיוביות ומשעשעות. "אשמח לכזה + דיאט קולה", כתבה הגולשת בשם אילת וזכתה ללייקים רבים. גם הגולש דביר הציע את הכותרת השנונה "הר-בורגר", שכעת נמנית עם עשרת התגובות המובילות.
פנינו לבורגראנץ' לקבלת תגובה, אך זו לא התקבלה עד למועד סגירת הכתבה.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg