הבושם של איוונקה בראש המכירות ב"אמאזון"
בתו של הנשיא עמדה בלב קמפיין של חרמות נגד ליין מוצרי הביגוד והטיפוח שלה, אבל כעת נראה שתומכיה מעניקים לה דחיפה
מאז שנכנס לבית הלבן, ואפילו זמן קצר קודם לכן, הנשיא דונלד טראמפ ובני משפחתו עמדו בלב ביקורת ומחאה נרחבים בארה"ב ובעולם כולו. בשלב מסוים הפכה הפגנת הזעם כלפי האיש החזק בוושינגטון לקריאות לחרם נגד מוצרי האופנה השונים שהשיקה בתו, איוונקה.
איוונקה טראמפ
צילום: AFP
הבת הראשונה אחראית על ליין של בגדים, נעליים ואביזרי לבוש שכולם נחשבים כ"מותג שלה", ומוקדם יותר החודש חברת הקמעונאות "נורדסטרום" הסכימה לשתף פעולה ולא למכור יותר את המוצרים שלה.
אבל כעת, כפי שדווח תחילה באתרי ימין ואתמול (שבת) ב"וושינגטון פוסט", איוונקה הצליחה להגיע להישג ניכר: הבושם שלה הפך למוצר הנמכר ביותר ב"אמאזון" מבין תכשירי טיפוח לנשים. הסטים מבטיחים למשתמשות, בין השאר, "מצב רוגע מוחלט", "הירגעות" ו"איזון מחשבתי".
אתמול בבוקר עוד היו "מי האמבט של איוונקה טראמפ" בראש הרשימה של בשמים באתר המכירות, וגרסת סטיק מוקטנת הייתה במקום השלישי. לא ברור כמה הצליחו הבשמים לפני שבוע זה, שכן האתרים לא עקבו אחריהם, ו"אמאזון" סירבה להגיב.
בדף התגובות של המוצר ציינו רבים כי רכשו את המוצר כמחווה של תמיכה בטראמפ ובבתו. להערות לא מעטות נלוותה סיסמת הבחירות של הנשיא החדש, "נהפוך את אמריקה לנהדרת שוב". כמובן, היו גם מי שהגיבו לעניין וציינו מה הם חושבים על איכות הבושם עצמו.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg