סערה ברשת: פרסומת שנויה במחלוקת בדיזינגוף
אב שטייל עם בתו בתל אביב נתקל בשלט פרסומת מעורר מחלוקת לחברת אופנה, והביע את מחאתו ברשת הפייסבוק. הפוסט שפורסם בפיד האישי, הפך לויראלי בזכות מאות שיתופים ותגובות של גולשים ישראלים שהביעו עמדתם על הפרסומת המינית
רוני אדרי הלך עם בתו בת ה-10 באזור דיזינגוף סנטר שבתל אביב שלפתע הבחין בשלט ענק עם פרסומת של חברת fix. התמונה בשלט, גרמה לאדרי לחוש אי נוחות ולשנות את מסלול ההליכה כדי שבתו לא תיחשף למראה החושפני. כשחזר מהטיול, פרסם פוסט אישי בפייסבוק שהפך ויראלי בתוך מספר שעות."מוצאי יום האישה, ממש למחרת, תלו מול דיזינגוף סנטר פרסומת לחברת פיקס.. הלבשה תחתונה" כתב והשאיר לתמונה לדבר בעד עצמה. "מי הקהל? זה כתוב באתר. ילדות ונשים מגיל 13 ועד 25" המשיך והגיע לעיקר העניין: "ואיך למכור תחתונים לילדה בת 13. עם הטריק הישן בספר. סקס".
מספר שעות לאחר פרסום הפוסט, הוא החל להפוך ויראלי בזכות מאות שיתופים, תגובות והבעות רגש מצד הגולשים שהזדהו עם הדברים. הרוב הביעו תמיכה ברוני וכתבו מילות חיזוק: "כל מילה בסלע, בושה" כתב סער. "הצגת את התמונה כולה, עם כל הפרופורציות, בחדות" כתב הגולש אלי.
מהצד השני, היו שלא הסכימו עם הבעת המחאה ודווקא מצאו בפרסומת ערך חיובי. הגולשת עדי כתבה: "לפחות היא לא מכוסה מראש עד כף רגל ועומדת במטבח. לפי דעתי צריך להציג גם את הצד הזה בנשים ולא רק בגברים" – ועוררה דיון ארוך בתגובות לפוסט המקורי.
מרשת FIX נמסר בתגובה כי החברה מייצרת בגדי הלבשה תחתונה ופנאי לנשים וכי "אנו גאים על כך, מטבע הדברים אנו מפרסמים את הקולקציה שלנו על הפרזנטורית של המותג, כמו הרבה ממותגי ההלבשה התחתונה בעולם".
ומה דעתכם/ן?
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg