יום

חסר תקציב בירושלים? ברקת אישר 5 מיליון שקל לפרסום

ראש עיריית י-ם אישר את התקציב לטובת פרסומים שייצאו לקראת חגיגות היובל לשחרור העיר. התקציב עבר מעט אחרי השביתה, שבה דרש ברקת כספים מהאוצר ואמר כי "בירת ישראל עומדת לפני משבר חמור". בעירייה מגיבים: הכספים נועדו לפתח את כלכלת ירושלים

נטעאל בנדל | 18/5/2017 21:27
תגיות: ניר ברקת,יום ירושלים,עיריית ירושלים,אריה קינג
אחרי שראש עיריית ירושלים השבית את העיר בשביתה הזכורה במיוחד הודות לערימות הזבל והפקקים היזומים, היום (ה') אישר ניר ברקת להוציא 5.7 מיליון שקלים לטובת פרסום: ב'וועדה למסירת עבודות' בעירייה עבר התקציב הנכבד, שמיועד כולו לקמפיינים פרסומים בכלי התקשורת סביב פעילות העירייה בנושא היובל לאיחוד ירושלים.

כזכור, רק לפני ארבעה חודשים השבית ברקת את העיר ואמר כי "בירת ישראל עומדת לפני משבר חמור, העלול להביא לקריסה כללית של השירותים הניתנים לתושבי העיר ולבאים בשעריה". במשרד האוצר סירבו אז להעניק תוספת תקציב וטענו כי ראש העיר מתנהל בחוסר יעילות. בזמן השביתה נערמו ערימות זבל אשר הביאו את משרד הבריאות להתריע בפני משבר בריאותי.
  
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
''סדרי העדיפויות של ברקת מעוותים לחלוטין''. שוק מחנה יהודה בזמן השביתה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר מועצת העיר אריה קינג הגיב על הקצאת מיליוני השקלים לטובת פרסום, ואמר כי "לצערי הרב, סדרי העדיפויות של ברקת מעוותים לחלוטין. האינטרס הציבורי של תושבי העיר נמצא בתחתית סולם העדיפויות של ראש העיר, ואת זה חובה עלינו לשנות".

לדברי קינג, "בסכום הזה יכולנו: להטמין עשרות פחי אשפה, למגן מאות מוסדות חינוך, למגר את בעיית רעש המואזין בדרך של שדרוג מערכת הכריזה של המואזינים בעיר, לסלול קילומטר של מסלול אופניים, לדאוג לתוספות בשכר המאבטחים של מוסדות החינוך וגם לממן חמישה רכזי נוער לטיפול בנוער הנושר. אבל כל זה הולך לטובת קמפיין פרסום של ניר ברקת, ביזיון".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "לאורך כל שנת החמישים לאיחודה של ירושלים, מתוכננים בעיר מאות אירועי תרבות בהובלה ובתקצוב של ממשלת ישראל, משרד התרבות ועיריית ירושלים. לשם כך הוקמה מינהלת לאירועי החמישים, אשר מאגדת את התקציבים ממשרדי הממשלה, הכנסות עצמיות, חסויות, חברות עירוניות ומקורות נוספים.
 
''במסגרת חגיגות שנת היובל ייערכו שיתופי פעולה עם כלי תקשורת למטרות רבות, ובהן פיתוח כלכלת ירושלים והגדלת הכנסות העסקים הירושלמים''. פרסום אירועי היובל

"במסגרת חגיגות שנת היובל ייערכו שיתופי פעולה עם כ-21 כלי תקשורת למטרות רבות, ובהן חיבור הציבור לירושלים וחשיפה שלו לאירועים הרבים, פיתוח כלכלת ירושלים והגדלת הכנסות העסקים הירושלמים אחרי השנה הקשה שעברו, הגדלת התיירות לעיר, חשיפת סצנת ההייטק הפורצת ומשיכת חברות נוספות לעיר, מינוף יתרונותיה הקהילתיים של ירושלים ומשיכת עוד צעירים שיקימו את ביתם בירושלים".

עוד נמסר מהעירייה, "שיתופי הפעולה יכללו שידורים חיים מירושלים, חשיפה לעסקים בה, והם יביאו אותה לכל בית בישראל, שכן חיזוקה של ירושלים הוא משימה לאומית ראשונה במעלה".
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך