"תקלה של 'הוט' מסכנת את חיי תושבי קריית ארבע"
לפי מכתב של קב"ט קריית ארבע למועצה לצרכנות, האנטנה של 'הוט מובייל' באזור שרופה כבר למעלה מ-45 יום, ולכן צוותי ההצלה לא יכולים לתקשר בעזרת מכשירי המירס. עוד נטען כי התקלה לא טופלה למרות פניות שהוגשו בנושא. מ'הוט' נמסר: "הנושא מוכר ומטופל"
מכתב שנשלח היום (ב') מטעם הקב"ט של קריית ארבע, אייל גלמן, למועצה לצרכנות חושף תופעה חמורה ומדאיגה, שלטענת גלמן מהווה "סכנת חיים ממשית" עבור תושבי המקום.מדובר במכתב תלונה נגד חברת 'הוט מובייל', אשר מפעילה אנטנה סלולרית באזור. על פי המכתב של קב"ט היישוב, האנטנה אחראית לקליטה של מכשירי המירס המשמשים את צוותי הביטחון בקריית ארבע. עוד נטען במכתב כי האנטנה שרופה כבר למעלה מ-45 יום, ובעקבות כך למכשירים אין קליטה וצוותי הביטחון וההצלה לא יכולים לתקשר ביניהם.

התלונה נגד חברת הוט מובייל
"כ-50 מכשירי מירס משמשים את צוותי ההצלה במקום", כתב גלמן למועצה לצרכנות. "הצוותים מטפלים בין היתר במצבי חירום כגון אירועי פח"ע ואירועים רפואיים מורכבים. חוסר הקליטה במכשירים גורם לסכנת חיים ממשית בכל יום ויום ובכל שעה ושעה".
בנוסף, קב"ט היישוב טען במכתב כי ב'הוט מובייל' טרם טיפלו בבעיה וזאת חרף פניות חוזרות של התושבים, כאשר בשירות הלקוחות העבירו את הפניות מנציג אחד לאחר, וכי ניסיונות ליצור קשר עם מנכ"ל החברה לא צלחו. "עד לרגע זה חיי תושבי קריית ארבע נמצאים בסכנה תמידית מאחר שאף אחד מחברת 'הוט מובייל' לא טרח לבוא ולתקן את התקלה", כתב גלמן בסיום.
מחברת 'הוט מובייל' נמסר בתגובה כי "הנושא מוכר ומטופל. 'הוט מובייל' השיקה את שירות ה-mirs 4g, הנותן מענה טכנולוגי מתקדם לשירותי הקשר".
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg