הזוכה בתחרות "אנשי השנה" של "טיים" - קמפיין MeToo
לטענת המגזין, הנשים שלקחו חלק בקמפיין ברשתות החבריות "שברו את השתיקה" סביב נושא ההטרדות המיניות. בין המועמדים להופיע על השער של המגזין: קים ג'ונג-און ודונלד טראמפ
לקראת סיום שנת 2017 החליט המגזין האמריקני "טיים" לבחור בקמפיין #MeToo, שעורר לאחרונה סערה ברשתות החברתיות, לעמוד בראש הזוכים בתחרות "אנשי השנה" של המגזין לשנת 2017. על השער התנוססו פרצופיהן של הזמרת טיילור סוויפט, מהנדסת "אובר" סוזן פאולר והשחקנית אשלי ג'אד.לפי מגזין "טיים", הנשים ששיתפו את סיפוריהן על הטרדות, תקיפות והתעללויות מיניות באמצעות קמפיין #metoo "שברו את השתיקה" סביב הנושא - ולכן המגזין בחר בו כ"איש השנה". הקמפיין החל לאחר שפרשת המפיק ההוליוודי הארווי ויינשטיין התפוצצה, ובעקבותיו פרסמו נשים רבות ברחבי הגולבוס סיפורים על הטרדות, תקיפות ואונס שחוו בעברן.
בין המועמדים הנוספים היו מייסד אמזון ג'ף בזוס, מנהיג צפון קוריאה קים ג'ונג-און, יורש העצר של ערב הסעודית מוחמד בן סלמאן, התובע בחקירת המעורבות הרוסית בבחירות בארה"ב רוברט מולר ואפילו נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, שנבחר לככב על השער בשנה שעברה. טראמפ, שכינה את זכייתו בשנה שעברה "כבוד אדיר", אמר שגורמים במגזין היו עמו בקשר וסיפרו לו שהוא "כנראה" ינצח שוב, אך הוא סירב להצעה.

שער המגזין ''טיים'', 2016
במקביל, ערכו במגזין "טיים" סקר גולשים, שעל פיו נקבע כי מוחמד סלמאן הוא "איש השנה" שלהם, לאחר שזכה ביותר מ-24 אחוז מהקולות. במקום השני ניצב בסקר קמפיין #MeToo. במקום השלישי, במשותף: רוברט מילר, "החולמים" (כינוי לילדי מהגרים לא-חוקיים בארה"ב), ושחקן הפוטבול האמריקני קולין קופרניק שבחר למחות ולא לעמוד בהמנון האמריקני ועורר גל מחאה על אפליית שחורים.