מנהל איכילוב: "לפרישר גוטמן היה סרטן, משוכנע שהחלים בזכות הטיפול שלנו"
פרופ' רוני גמזו, מנהל בית החולים, פרסם מכתב לעובדיו והציג את גרסת בית החולים בנוגע לטיפול בזמר המנוח לקראת הגשת כתב ההגנה בתביעה שהגישה משפחתו. "אמיר הגיע לבית החולים במצב קשה ביותר והיה חשש לחייו"
מנהל המרכז הרפואי איכילוב, פרופסור רוני גמזו, הוציא הבוקר (חמישי) מכתב המיועד לעובדי בית החולים בנושא האבחון והטיפול באמיר פרישר גוטמן ז"ל ובו פרסם, לאחר שנה וחצי של שתיקה תקשורתית אל מול טענות המשפחה, את גרסת בית החולים בכל הנוגע למצבו הרפואי של הזמר שטופל בבית החולים.
אמיר פרישר גוטמן
צילום: דודי וקנין
"לאחר מחשבה רבה" פתח גמזו, "החליטה הנהלת בית החולים לנהוג באיפוק ובממלכתיות אל מול טענות המשפחה והמתקפה התקשורתית שמתנהלת כנגד בית החולים ורופאיו, על אף שהיא לא תמיד מבוססת על עובדות. שמירה על כבודם, עמדם וחסיונם הרפואי של המטופלים היא דרכו של בית החולים שלנו"
"כעת, סמוך להגשת כתב הגנה על ידי בית החולים, חשוב לי לשתף אתכם ולחלוק אתכם את עמדת בית החולים. ראשית, בית החולים משוכנע שהליך האבחון והטיפול בפרישר גוטמן ז"ל היה ללא רבב, מקצועי ומבוסס על נתונים מוצקים. על פי הנתונים הקליניים, הפתולוגיים והמעבדתיים, אובחן אמיר ז"ל כחולה סרטן ויהא זה לא נכון או אחראי לקבוע, גם היום בדיעבד, כי לא היה לו סרטן. בהגיעו לבית החולים היה אמיר ז"ל במצב קשה ביותר והיה חשש לחייו, אני משוכנע כי הוא החלים בזכות הטיפול שהוענק לו בבית החולים שלנו".

פרופ' רוני גמזו
צילום: אריק סולטן
"שנית", המשיך הפרופסור, "חשוב לי להדגיש כי אין אנו מבדילים בטיפול הרפואי אותו אנו מעניקים בין אדם לאדם וכך גם בנוגע לניהול תלונות ותביעות. אמיר ז"ל זכה בבית החולים שלנו לטיפול מצוין, מקצועי ואנושי. אנו ננהל את התלונה והתביעה, כפי שאנו נוהגים בכל המקרים המטופלים בבית החולים ואינני מעלה על דעתי לנהוג אחרת במקרה זה, עקב לחץ תקשורתי כזה או אחר, או בשל היותו של התובע מפורסם. המורכבות המקצועית של המקרה אינה קלה".
"בית החולים ישמור על שמו הטוב, שלו ושל צוות רופאיו ומטפליו יגן עליו בדבקות בבית המשפט והיכן שיידרש", סיכם גמזו, "אנו נמשיך לנהוג כלפי כל מטופל שלנו במקצוענות ובחמלה, כפי שעשינו עד היום".
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg