 |
הכנסות תעשיית האינטראקטיב האמריקאית צמחו בשנת 2003 ב-10.64 אחוז והגיעו ל-1.37 מיליארד דולר. מגזין הפרסום והשיווק אדוורטייזינג אייג' (adage) מוציא בכל שנה דוח מיוחדעם סקירה פיננסית של תחומי השיווק השונים בארה"ב. השנה, לראשונה מזה שלוש שנים, נרשמה צמיחה בהכנסות תת ענפי האינטראקטיב, הקד"ם והדיוור הישיר. סך הכנסות הענפים האלה הסתכמו ב-5.95 מיליארד דולר, צמיחה של 3.9 אחוזים בהשוואה ל-2002. תת ענף הדיוור הישיר צמח בקצת יותר מארבעה אחוזים והגיע ל-2.87 מיליארד דולר. הקד"ם היה התחום היחיד בו נרשמה ירידה בהשוואה לשנה הקודמת, בשיעור של 1.08 אחוזים (סך הכל 1.71 מיליארד דולר). סך הכנסות ענפי הפרסום והשיווק האמריקאים הגיעו ל-20.39 מיליארד דולר, צמיחה של 4.8 אחוזים. נתח הפרסום בעוגה הוא בשיעור 49.3 אחוז.
|
 |
 |
 |
 |
|
|