 |
בימים אלה משיקה גוגל תוכנית פרסום חדשה שמאפשרת לבעלי אתרים קטנים להרוויח מפרסומות, בלי להציגן בעמודי התוכן.
עד כה, יכלו בעלי אתרים לקבל כסף מגוגל בתמורה להשכרת שטחי פרסום באתריהם. תוכנית AdSense שתלה בשטחים הללו פרסומות שקשורות לתכני האתר. התוכנית החדשה משתמשת ביכולות של AdSense בשילוב WebSearch (שירות החיפוש הבסיסי של גוגל), אולם אינה מציגה את הפרסומות בעמודי התוכן של האתר. בעל האתר מצרף לאתרו את שורת החיפוש של גוגל לשימוש הגולשים, הפרסומות מוצגות לצד תוצאות החיפושים הללו וכל הקלקה עליהן מכניסה לכיסו סנטים ספורים. אפשרות זו היתה פתוחה בעבר רק לאתרים גדולים. במקביל, הושק במעבדות גוגל שירות החיפוש Site Flavored Search בגירסת הרצה. במסגרתו יכולים בעלי אתרים יכולים לאפשר לגולשיהם לבצע חיפושים המותאמים לתכני האתר, כך שאם האתר עוסק בגידול פירות, החיפוש "Apple" יחזיר תוצאות על תפוחים ולא על חברת המחשבים. Site Flavored Search הוא שכלול של שירות Personalized Web Search שהושק במרץ, ואשר מאפשר לכל גולש להתאים את תוצאות החיפוש של גוגל לצרכיו באמצעות הגדרת תחומי העניין שלו. כרגע, אגב, לא ניתן לשלב בין Site Flavored Search לבין תוכנית הפרסום החדשה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|