ראשי > הרשת > גאדגט וסלולר > כתבה
בארכיון האתר
Sינדרום Mינג Mונג
משחק חדש וחמוד להפליא כמעט (אבל לא ממש) משגע את אוסטרליה, ודוחף את היורש של ה-SMS בדרך
לכתבה הקודמת דפדף בהרשת לכתבה הבאה
צביקה בשור
28/6/2004 15:46
בישראל, כולם יודעים מה זה SMS, אבל אם תנסו לפצוח בשיחה קלה עם השכן לתור במכולת על ה-MMS, ככל הנראה תקבל מבט מצוקתי אטום. לפתח טכנולוגיה חדשה זה עניין אחד, אבל לגרום לאנשים להבין  שהם פשוט לא יכולים לחיות בלי הטכנולוגיה הזו זה כבר עניין אחר לגמרי.

בעידן בו החידושים מגיעים בקצב רצחני, וחברות הטכנולוגיה צריכות למכור לנו אינטרנט מהיר, סלולרים מדורות הולכים ועולים ונגני mp3 בעלי נפח ענק, נדרשים אנשי השיווק והפרסום לגימיקים מקוריים להפליא. אחד מהגימיקים בעזרתם מוכרים עכשיו באוסטרליה את ה-MMSים האמורים, אותן הודעות מולטימדיה של תמונה, קול וטקסט, הוא משחק ה"מינג מונג" של חברת Vergin Mobile, עליו
מדווח אתר The Age המקומי.

המינג מונג הוא מעין פינג פונג של מסרי מולטימדיה עוקצניים. בדוגמא המובאת ב-The Age נפתח המשחק בצילום של מברשת לניקוי אסלה, ומתחתיה הכיתוב "מצאתי את מברשת השיניים שלך". מקבל ההודעה חייב להשיב בשנינה משלו, וכן הלאה.
 
הבחירה דווקא במשחק מתחכם שכזה הוא תוצר ההבנה של המפרסמים, באוסטרליה כמו גם במקומות אחרים במערב, בני 16-24 הם המשתמשים הגדולים ביותר חידושי תקשורת, כמו האינטרנט וה-SMS. לכן, למרות שהמינג מונג הוא הצלחה בינונית בלבד, והוא רחוק מלהפוך לספורט לאומי חדש, הוא מצליח לשנות את הדרך שבה אנשים משתמשים במצלמופונים שלהם.
 
"רצינו שאנשים יצלמו כלום וישלחו את זה לחברים שלהם", אמר אנדי מולינסון מוורג'ין. "אנשים לא מצלמים את השקיעה ואומרים 'חבל שאת לא כאן'. הם מצלמים תמונות של כוס בירה בפאב".

דחיפת מוצרי מדיה חדשים דרך הפיכתם למשחק שיש לו קרבה לעולמם של הצעירים אינו חדש לחברת הסלולר האוסטרלית. "ווארן", דמות בדויה שביקשה מאחיה למדינה לעזור לה למצוא דייטים, היתה אחת מהסיבות להצלחה המהירה של ה-SMSיה במושבת העונשין הישנה.
חדשות
חיי רשת
טיפים
גאדג'ט
גיימינג
סלולר
  מדד הגולשים
ויאקום תובעת...
                  15.49%
פלאפון מצטרפת...
                  9.86%
לעקוף את חוק...
                  8.45%
עוד...

גאדג'ט
ישפאר ולייף בקרב על הנייד  
פלטינה סלולרי לעפיה וסרנגה  
שירים כבקשתכם ישירות דרך הנייד  
עוד...