ראשי > הרשת > החיים 2.0 > כתבה
בארכיון האתר
Somewhere in the Mediterranean
שבעה זוגות ישראלים יבלו שבועיים של ריאלטי ביאכטה בים התיכון, וקורותיהם ישודרו באינטרנט; הזוכים יקבלו טיול מסביב לעולם ו-24 אלף דולר
לכתבה הקודמת דפדף בהרשת לכתבה הבאה
עידו קינן
8/7/2004 13:33
ז'אנר הריאלטי המתעצם דלף אל האינטרנט. ב-31 באוגוסט תפליג אל תכול הים התיכון יאכטה עם שבעה זוגות הטרוסקסואליים תאבי פרסום שיתחרו על הפרס הגדול: טיול מסביב לעולם ו-24 אלף דולר לבזבוזים. ההתרחשויות ישודרו
ממצלמות היאכטה אל האינטרנט, וכנהוג בז'אנר, הגולשים יתקשרו עם המשתתפים וישתתפו בהצבעות על החלטות שונות.
 
הסדרה "היאכטה" פותחה על ידי בזק בינלאומי, פרומרקט ואולפני מימד. היא תשודר באתרי
בזק בינלאומי ו-וואלה במשך שבועיים, חמש שעות ביום, כשהגולשים יוכלו לצפות בקטעים נבחרים מהיום הקודם ולשוחח עם המשתתפים ב"בלוג מצולם" ובצ'טים.
 
מלבד זאת, יש להם תפקיד חשוב בעלילה, לפי ההודעה לעיתונות: "הצופים/גולשים הם אלה שיכריעו וישפיעו על זיווגים של הזוגות וייקחו חלק אינטגרלי במרוץ לצמרת של כל אחד מהזוגות. המתחרים, זוגות זוגות  (תיבת נוח), העומדים לשיפוט הגולשים, צריכים לשכנע את הגולשים להשאיר אותם כזוג, להוכיח את עצמם במשימות היומיות, לשאוף להישאר תקופת זמן ארוכה ככל האפשר כזוג ולשכנע את הגולשים שהם ראויים לזכייה הגדולה".
סקס, סמים ומחלות ים. "היאכטה"
יכול להיות שיהיה שם סקס
מה יעשו המשתתפים במסעם ממרמריס לאנטליה? "בכל יום תעגון היאכטה באתר אחר. הזוגות יידרשו לבצע משימות שונות, יצלמו ויצטלמו, ירדו לחוף, יבלו במטבח – ארוחות שחיתות, ובחדרים – כמו בחדרים – אין להכביר במילים".
 
הרישום למועמדות לתוכנית מתחיל היום ויסתיים ב-18 ביולי. הדרישות: "הוא: צעיר, בליין, ערני, הרפתקן, סקס היא לא מילה גסה בשבילו, קורא את מדורי הרכילות, יושב במקומות האופנתיים, בארים, פאבים, מועדונים, חופי ים וגולש באתרי אינטרנט רלוונטיים. היא: מגניבה, מאותגרת, חופשייה, ממותגת, מכירה היטב את המקומות, החנויות, הסיילים, הסלבס, המסיבות ו'יושבת חזק' בעולם הדייטים. שניהם: מאתגרים ומאותגרים, לא חולים במחלת ים, שמחים להיחשף, להתערטל, לעשות כמעט הכל, מצטלמים טוב, מגוונים באישיותם והחשוב מכל – פנויים ל-14 ימי הפלגה".
 
בהודעה נמסר כי "בזק בינלאומי מוכיחה כי האינטרנט המהיר הוא פלטפורמה חלופית, אולטימטיבית ונועזת לטלוויזיה המסחרית המוגבלת במידת החשיפה, התעוזה והממושכות של התוכן המשודר בה". לא ברור, אם כך, למה השידורים מוגבלים לחמש שעות ביום.
 
מ
סקיצת האתר שהוקם לתוכנית, נראה כי היא עברה מקצה שיפורים מאז הרעיון הראשוני. באתר נכתב כי מדובר ב-"3 בנים... 3 בנות... 60 יום... יאכטה אחת". מישהו שם כנראה הבין שמשלושה זוגות שתקועים על יאכטה במשך חודשיים לא מקבלים תוכנית ריאלטי, אלא סרט סנאף.
חדשות
חיי רשת
טיפים
גאדג'ט
גיימינג
סלולר
  מדד הגולשים
ויאקום תובעת...
                  15.49%
פלאפון מצטרפת...
                  9.86%
לעקוף את חוק...
                  8.45%
עוד...

חיי רשת
דוקטור פי.סי מחזיר יישומים  
הכירו אתר חסידי יידישאי: שטורעם.נט  
גולשים ישראליים מספרים לעולם  
עוד...